Ga naar inhoud

snelkoppelingen verplaatst maar niet heus


Aanbevolen berichten

[QUOTE]Aan erikdenhouter hebben we tenminste wat! (y)[/QUOTE]\r\n\r\nja, en jij zit te slapen. Dat wat erikdenhouter in zijn bericht #35 schrijft (locatie etc.) heb ik al twee maal geschreven in bericht #3 en #6. Maar net als Niek ook schrijft, op die momenten ben jij alweer met wat anders bezig en geeft niet aan wat je exact hebt gedaan en komt er weer iets anders bij.\r\n\r\nSucces verder, ik houd het voor gezien.
Link naar reactie
  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nee, het programma is niet echt weg. Er zitten nog resten. Alleen het woord toepassing is weg in de eigenschappen. De reparatieshop zegt dat er een fout is geweest tijdens een automatische Windows update. Dat heb ik zelf ook zien staan. Dus ik kan er niks aan doen. En zeur nou niet over mijn geknoei; wees blij dat ik dit zelf wil uitzoeken! Ze raden me aan om even de laptop te komen brengen, maar dat doe ik pas als de desktop terug is.
Link naar reactie
[QUOTE=De Hulk;630625]ja, en jij zit te slapen. Dat wat erikdenhouter in zijn bericht #35 schrijft (locatie etc.) heb ik al twee maal geschreven in bericht #3 en #6. Maar net als Niek ook schrijft, op die momenten ben jij alweer met wat anders bezig en geeft niet aan wat je exact hebt gedaan en komt er weer iets anders bij.\r\n\r\nSucces verder, ik houd het voor gezien.[/QUOTE]\r\n\r\nJa hoor eens, Hulk, ik snap ook wel eens wat niet! Ik zit niet 24/7 achter de pc zoals jij!:mad:
Link naar reactie
[QUOTE=Johannes1903;630673]Alleen het woord toepassing is weg in de eigenschappen. \r\nDe reparatieshop zegt dat er een fout is geweest tijdens een automatische Windows update. Dat heb ik zelf ook zien staan.[/QUOTE]\r\nAls het bestand (de executable, het programma zelf dus, niet de snelkoppeling) er niet meer is kan Windows niet zien dat het een \'toepassing\' is ( = uitvoerbaar programma = executable) en zet daar dus niets neer.\r\n\r\nEen fout met automatische updates kan zo maar door malware (virus o.i.d.) veroorzaakt worden. Die kunnen zich ook in de herstelpunten nestelen waardoor herstelpunten onbruikbaar worden.
Link naar reactie
Ik heb deze laptop met Vista maar weer naar de computerreparatie gebracht, dus case closed, Ik kom er niet meer uit. Daar zeggen ze dat het een virus is omdat alle virusscanners achter de feiten lopen, hoef ik me niet schuldig te voelen. Nu zit ik met een XP met een nieuwe schijf. Ondertussen staat de losse schijf daar nog de oude bestanden over te nemen van de kapotte oude schijf van de xp.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...