Ga naar inhoud

Windows 8 media center


Aanbevolen berichten

hoi,heb een vraag had windows 8 aangeschaft netjes een productcode en geinstalleerd enzo,maar nu had ik media center toegevoegd een maat van mij had een code en deze werkte! MAAAR nu heb ik een illigale versie en mijn win 8 code invoeren voor legaal te maken werkt niet omdat die niet met media center pack in verbinding staat ofzo?? dus nu mijn vraag hoe kan ik media center verwijderen of heeft er iemand voor mij een echte media center code???
Link naar reactie
Die had je gratis kunnen krijgen bij Microsoft \r\n\r\n[url]http://windows.microsoft.com/en-US/windows-8/feature-packs[/url]\r\n\r\nEven naar onder scrollen.\r\n\r\n En je mail adres invullen\r\n + de code die erbij staat .\r\n\r\nDuurt wel even voor je de code ,per mail binnen krijgt .\r\n\r\nMischien wel eerst een verse install van W8 pro uitvoeren.
Link naar reactie
[QUOTE=ivartje;630035] of heeft er iemand voor mij een echte media center code???[/QUOTE]\nGezien de discussie in het topic van Modje (die daar niet hoort) zal ik hier even reageren. \nBovenstaande actie maakt volgens mij dat je niet legaal bezig bent, anders zou Windows 8 gewoon legaal blijven. (Je leent een code van een maat)\nEn Tjoekse Ik blaat niet. Ik lees gewoon. \nMaar maakt niet uit. Als Modje het topic over legale dingen vindt gaan kunnen we gewoon blijven helpen.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...