Ga naar inhoud

icoontjes op bureaublad


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Het werkt niet echt anders als onder XP...\n\nAfhankelijk van wat voor \"icoontje\" je bedoelt:\n- snelkoppelingen naar programma\'s: vanuit het startmenu, alle programma\'s, rechtsklik op een programma, dan \"kopieren naar\" en kies bureaublad.\n- mappen en bestanden: kwestie van kopieren en plakken vanuit een andere map, naar het bureaublad opslaan bij downloaden, of een nieuwe map maken via de rechtermuisknop.\n- Een koppeling naar \"Computer\" of je persoonlijke gebruikersmap: rechtsklik op bureaublad en kies \"aan persoonlijke voorkeur aanpassen\", dan aan de linkerkant \"bureaubladpictogrammen wijzigen\".\n\nDan heb ik alle opties wel zo\'n beetje gehad geloof ik. Als wat je zoekt er niet bij zit moet je even uitgebreider uitleggen wat je precies wil.
Link naar reactie
[QUOTE]@FooBar\n\nHet werkt niet echt anders als onder XP...\n\nAfhankelijk van wat voor \"icoontje\" je bedoelt:\n- snelkoppelingen naar programma\'s: vanuit het startmenu, alle programma\'s, rechtsklik op een programma, dan \"kopieren naar\" en kies bureaublad.\n- mappen en bestanden: kwestie van kopieren en plakken vanuit een andere map, naar het bureaublad opslaan bij downloaden, of een nieuwe map maken via de rechtermuisknop.\n- Een koppeling naar \"Computer\" of je persoonlijke gebruikersmap: rechtsklik op bureaublad en kies \"aan persoonlijke voorkeur aanpassen\", dan aan de linkerkant \"bureaubladpictogrammen wijzigen\".\n\nDan heb ik alle opties wel zo\'n beetje gehad geloof ik. Als wat je zoekt er niet bij zit moet je even uitgebreider uitleggen wat je precies wil. [/QUOTE]\n\nJa, je hebt gelijkt op -de oude manier- \nDan had ik het net niet helemaal goed gedaan. Ze staan er al !\n\nBedankt, Atlanta
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...