Ga naar inhoud

recovery bij opstarten ASUS


Anoniem2

Aanbevolen berichten

bij het opstarten van mijn ASUS N56V komt er automatisch na een paar DOS schermpjes een wizard in beeld om een recovery te doen. Ik heb geen enkele mogelijkheid om dit te omzeilen. Als ik dit doe ben ik de inhoud van mijn C schijf kwijt vlgs mij en wordt er een nieuwe C partitie opgezet. Hoe kan \'t dat dit nu ineens verschijnt en is er een mogelijkheid om dit te omzeilen om in ieder geval eerst m\'n bestanden op de C schijf veilig te stellen?
Link naar reactie
Nope. Lees daar hoe je een bootable cd kunt maken op een andere pc: [url]http://www.nu2.nu/bootcd/[/url]\n\nStel in het bios in dat je vanaf cd wilt opstarten en plaats de bootable cd.\nSluit een extern medium aan, om je data te backuppen.\n\nHet ding kiest niet zomaar voor recovery. Vermoedelijk is er een behoorlijk probleem met de harddisk.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=joop111;629856]ik krijg met het opstarten van de rescue disk de melding dat er onvoldoende schijfruimte zou zijn terwijl die er meer dan voldoende is.[/QUOTE]\r\n\r\nToch een aanwijzing dat inderdaad je harde schijf op zou kunnen zijn. Vooral ook, omdat je geen gebruiker mappen meer ziet.\r\nBackup in elk geval zo veel mogelijk.\r\nAls de bestanden erg belangrijk zijn, kan je de HD er uit halen en met een USB to Sata(of IDE) adapter(ogeveer 25 euro) de hd aan een andere pc hangen en dan kijken of je nog bestanden terug kunt vinden met een recover actie met bijvoorbeeld het gratis Recuva. \r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...