Ga naar inhoud

e-mailprogramma outlook in windows 8


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nWie heeft er ervaring met het programma outlook in windows 8?\r\n\r\nIk heb mijn e-mailaccount aangemaakt, maar hij haalt geen post op. De account staat wel op verzenden en ontvangen. Wel kan ik post ophalen als ik weer naar instellingen ga en dan details dan bewerken(maar ik bewerk niets) klik dan op opslaan en dan komen de mails pas binnen . Raar.
Link naar reactie
Dat zal MS Outlook zijn. \nOm te ontvangen is er een server instelling nodig zoals bijvoorbeeld pop.ziggo.nl. Om te verzenden moet een smtp server ingesteld worden als smtp.ziggo.nl \n\nBij de account naam, moet je soms het gehele email adres invullen, maar bij andere providers alleen het stukje voor de @.\n\nWat is je provider? \nIk nam nu Ziggo als voorbeeld.\n\nTenzij je mail op wilt halen bij een gmail of hotmail account, daar gelden weer andere instellingen voor.\n\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;629397]Dat zal MS Outlook zijn. \r\nOm te ontvangen is er een server instelling nodig zoals bijvoorbeeld pop.ziggo.nl. Om te verzenden moet een smtp server ingesteld worden als smtp.ziggo.nl \r\n\r\nBij de account naam, moet je soms het gehele email adres invullen, maar bij andere providers alleen het stukje voor de @.\r\n\r\nWat is je provider? \r\nIk nam nu Ziggo als voorbeeld.\r\n\r\nTenzij je mail op wilt halen bij een gmail of hotmail account, daar gelden weer andere instellingen voor.\r\n\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nHet is een e- mailadres van ziggo. Ik moet telkens weer naar instellingen en dan bewerken, maar wijzig niets. Dan opslaan en dan haalt hij pas post op.
Link naar reactie
Je moet naar de eigenschappen van je account toe en daar het .e.e.a invullen.\nIn MS Outlook is dat meestal via menu EXTRA en dan ACCOUNTS.\nDaar klik je op je Ziggo account en kiest \"Eigenschappen\" \nBij server voor inkomende mail vul je in pop.ziggo.nl\nBij server voor uitgaande mail vul je in smtp.ziggo.nl\nDe gebruiksnaam bij ziggo is volgens mij het e-mailadres. \nDan je wachtwoord (staat op de aanmeldingsbrief van Ziggo)\n\nDaarna moet het werken.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...