Ga naar inhoud

Virusscanner in windows 8


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb mij niet in deze discussie gemengd om product X of Y te promoten. Wil wel graag mensen waarschuwen voor de slechte kwaliteit van Microsoft Security Essentials en Windows Defender.\n\nBen zelf al jaren werkzaam in deze branche en weet echt wel welke producten goed, minder goed of gewoon slecht zijn.\n\nMicrosoft Security Essentials en Windows Defender vallen in die laatste categerie. En dit bedoel ik niet als aanval op het besturingssysteem van Microsoft, ik gebruik het elke dag.
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;629549][url]http://www.rendement.nl/mijn-rendement/nieuws/id1864-bank-betaalt-schade-skimmen-niet-zomaar.html[/url]\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nHet gaat hier om een man die 4 maanden lang zijn bankafschriften niet bekeek en erg nalatig was, daarom heeft de rechtbank die uitspraak gedaan zo, als hij eerder was gekomen was er minder gestolen.\r\nMaar als jou rekening morgen wordt geplundert en jij kan maandag niet meer pinnen, dan heb je daar geen last van, tenzij je ook een maand of 4 wacht.\r\nHet is niet zo dat iedereen die geskimt wordt het zelf moet betalen, maar uiteraard is het wel goed dat er voor gewaarschuwd wordt. Als het aan de banken had gelegen had inderdaad iedereen zelf moeten betalen, en dat is niet zo.\r\n\r\nNu zijn er maatregelen als in het buitenland pinnen geblokkeerd tenzij je dat tijdelijk opheft, of buiten de eu.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...