Ga naar inhoud

Windows 8 rampen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=Niekie30;629355]..................................................Maar ik hou het zo lang het kan bij Windows 7 (zeven) . :-)\n\n\nNiek[/QUOTE]\nHeb toch de indruk dat je stiekem boos bent.\n\nAch, straks is er weer een tooltje die Windows 8 weer het uiterlijk geeft van Windows 7.\n\nIk heb in ieder geval het Classic Start Menu, dat is een begin, is toch wel prettiger.\nHeb overigens Windows 7 nog als 1e in gebruik en naar Windows 8 hop ik af en toe.
Link naar reactie
Ach, strak is er weer een tooltje die Windows 8 het uiterlijk geeft van Windows 7.\r\nCitaat Burgkop.\r\n..\r\n\r\nDan heeft het toch geen zin om over te stappen, als je er problemen mee hebt ,of je kan er helemaal niet mee overweg , zou ik gewoon bij W7 blijven.;):D\r\n\r\nMaar ik zelf ben nog niets tegengekomen ,wat problemen oplevert.\r\nEn alles zonder tooltjes om iets aan te passen.:)
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;629927]Ach, strak is er weer een tooltje die Windows 8 het uiterlijk geeft van Windows 7..............Maar ik zelf ben nog niets tegengekomen ,wat problemen oplevert.\nEn alles zonder tooltjes om iets aan te passen.:)[/QUOTE]\nOp een gewone monitor zijn die tegels/apps toch niet handig.\n\"ze\" zeggen dat Windows 8 sneller werkt dan 7, dat is dan een pré, er zullen wat meer nieuwe dingetjes in zitten, kleine verbeteringen.
Link naar reactie
[QUOTE=burgkop;629943]Op een gewone monitor zijn die tegels/apps toch niet handig.\r\n\"ze\" zeggen dat Windows 8 sneller werkt dan 7, dat is dan een pré, er zullen wat meer nieuwe dingetjes in zitten, kleine verbeteringen.[/QUOTE]\r\n\r\nDe snelheid is toch wel weer afhankelijk van de hardware en hoeveel er gestart wordt.\r\nOp dit moment als ik Windows 7 opstart zijn er 37 processen gestart hier voor ik programma\'s ga openen, op recovery systemen zijn meestal wat meer processen actief.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...