Ga naar inhoud

Windows 8 rampen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Windows start nadat deze is afgesloten de volgende dag schoon op, dus alles kwijt, de \"simpelste\" alle kaart uitdagingen staan op nul, slotmachine alles weer op nul.\n\nAls nieuwsgroepen download software aanstaat en je start een nieuwe App als Word op dan stopt de nieuwsgroepen download software en andere lopende software o/a Rendering in Windows Live movie .\n\nWindows 8 kan maar zo ineens vastslaan, de muis blijft beweegbaar maar je kunt niets en nee ook na een uur kun je niets er rest niets anders dan een geforceerde reset door de aan/uit knop van de PC 5 Sec in te drukken en de PC daarna opnieuw opstarten.\n\nEr blijft geen log file bestaan van bovenstaande \"rampen\".\n\nWindows 8 zonder een outlook, Live of Hotmail account is door de gebruiker niet te herstellen.\n\nJe bent verplicht Microsoft \"vooraf\" toestemming te geven geld af te schrijven van Creditkaart of PayPal account om betaal Apps aan te kunnen schaffen.\n\nEr zullen nog meer rampen zijn maar deze heb ik al persoonlijk ervaren.\n\nOverigens in de Bèta versies kwam dit niet voor, zo draait de Bèta versie op de laptop nog steeds als een zonnetje (en is ook een upgrade over Windows 7 heen) .
Link naar reactie
Je bent verplicht Microsoft \"vooraf\" toestemming te geven geld af te schrijven van Creditkaart of PayPal account om betaal Apps aan te kunnen schaffen.\r\n\r\n\r\nDat is redelijk normaal toch.\r\n..\r\n\r\nNu ben ik zelf geen App koper . Maar Windows 8 draait hier op een Dell Vostro van 2007 als een Zonnetje. van oorsprong een XP Pro Computer.\r\nDit is mijn test Computer voor van alles en nog wat .\r\nEn alles werkt zonder dat ik iets kwijt raak.;):D
Link naar reactie
[QUOTE]Je bent verplicht Microsoft \"vooraf\" toestemming te geven geld af te schrijven van Creditkaart of PayPal account om betaal Apps aan te kunnen schaffen.\n\n\nDat is redelijk normaal toch.[/QUOTE]\n\nNee dat is niet normaal, je geeft je supermarkt of anders je elektronica winkel toch ook geen toestemming om de rest van je leven, vooraf toestemming om geld af te schrijven van je rekening? \n\nMijn Bèta Windows 8 draait ook als een zonnetje alleen de originele upgrade heeft kuren op een voorheen Windows 7 PC die nooit problemen heeft gegeven.
Link naar reactie
[QUOTE=Edmoor;629347]Je moet toestemming geven om geld van je creditkaart af te schrijven?\r\nDat ken ik niet van Windows 8, nog nooit tegen gekomen.[/QUOTE]\r\n\r\nNee ik ook niet, totdat ik een koop App wilde betalen, om dat te kunnen doen moest ik dus een formulier invullen en daarna kreeg ik de PayPal login pagina met links een 0 (nul) rekening van Microsoft en moest ik eerst dus de 0 (nul) betaling met mijn inloggegevens van PayPal maken.\r\nDaarna kon ik met mijn Windows inlog wachtwoord Apps kopen.\r\n\r\nIk vind het vreemd, hoewel het wel makkelijk is, maar de vraag blijft, wat als Microsoft afschrijvingen gaat doen zonder mijn toestemming??
Link naar reactie
Doordat ik dit topic tegen kwam, dacht ik... Oww jah dat heb ik ook nog : Windows 8 en ben weer even aan het proberen geweest. \nIk kies dan expres de basis instelling met al die prachtige zo nutteloze tegels. \n\nLaat ik eens naar NU.nl gaan..... Klik op de tegel, moet (heel vervelend) naar rechts scrollen om al het nieuws te kunnen lezen. Ben de rubrieken politiek/sport etc helemaal kwijt. (Nee daar moet je een ander tegeltje voor kiezen) \n\nHierna wil ik een ander webadres kiezen. Ja niet dus, geen favorieten balk, zelfs geen favorieten...... Zelfs geen balk om iets in te kunnen voeren..... dus je trekt met het \"handje van je muis\"het schermpje omlaag (Ik wordt gek van al die onnodige handelingen) en kiest een tegel die je zelf hebt aangemaakt. Nog steeds geen werkbalk favo\'s (Ook niet aan te maken met een rechtsklik).\n\nConstant vragen of ik \"MIJN\" locatie maar wil opgeven, wat ik categorisch weiger omdat niemand er ook maar iets mee te maken heeft in welke omgeving in woon. \nWaarna het ding stom terug komt bij de tegel van de regenmeter \"Kan de locatie niet bepalen\". \n\nJa Bill, die wil ik graag zelf op zo\'n site invoeren en vastleggen, omdat het MIJN locatie is en niet de JOUWE. \nMaar die mogelijkheid ontbreekt dus netjes.\n\nOke ik ben op leeftijd. Nooit tegen veranderingen geweest. Allemaal prima. Maar dit besturing systeem is onbruikbaar op een pc.\n\nEn jawel ik heb de tool geïnstalleerd, waardoor ik nu opstart met een bureaublad, net als in W7.\nEn op dat moment begrijp ik niet waarom dit Windows 8 heet. Het verschilt in niets van W7. Oja het ziet er \"gelikter\" uit. \n\nDus weer terug naar de \"tegeltjes fabriek\" : \n\nZelfs het afspelen van wat favo muziek vergt een cursus onlogisch denken en een overvloed aan handelingen, waardoor je bijna acuut zou overstappen naar Linux.... \n\nSorry Stroke33...... Ik kan je niet helpen, ik ga je niet helpen en ik wil je niet helpen...... \nIk voel met je mee.\nDe onmacht die dit onbeholpen gedrocht over mensen uitstort is niet te beschrijven.\n\nIk weiger me er nog langer druk over te maken nu, want het is tenslotte maar een stom ding. \n\nIk ga denk een paar 1000 dvd\'s van Windows 7 opkopen, zolang het nog te koop is, dan kan ik nog heel veel mensen blij maken straks. \n\nFijne kerstdag nog allemaal.\nEn let wel..... ik ben niet gefrustreerd..... ik ben niet boos.... Beiden hebben geen enkele zin. \n\nMaar ik hou het zo lang het kan bij Windows 7 (zeven) . :-)\n\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;629355]Doordat ik dit topic tegen kwam, dacht ik... Oww jah dat heb ik ook nog : Windows 8 en ben weer even aan het proberen geweest. \r\nIk kies dan expres de basis instelling met al die prachtige zo nutteloze tegels. \r\n\r\nLaat ik eens naar NU.nl gaan..... Klik op de tegel, moet (heel vervelend) naar rechts scrollen om al het nieuws te kunnen lezen. Ben de rubrieken politiek/sport etc helemaal kwijt. (Nee daar moet je een ander tegeltje voor kiezen) \r\n\r\nEn jawel ik heb de tool geïnstalleerd, waardoor ik nu opstart met een bureaublad, net als in W7.\r\nEn op dat moment begrijp ik niet waarom dit Windows 8 heet. Het verschilt in niets van W7. Oja het ziet er \"gelikter\" uit. \r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nGewoon een Tegel Bureaublad aanmaken en je bent een stuk verder .\r\nDan word Internetten weer Zoals je gewend was .:)
Link naar reactie
Beste stroke33 , ik heb hier thuis windows 8 op twee desktops en drie laptops.\nVerder heb ik inmiddels op ruim 25 machines bij diverse mensen geinstalleerd.\nWanneer er wel eens bij iemand iets fout gaat , komt melding hiervan op scherm en de opmerking dat windows zoekt naar het gebeuren.\nHierna komt zonder dat ik iets moet doen een herstel ,en daarna opnieuw opstarten.\nIk maak om het uit te proberen een install fout, windows hersteld het onmiddelijk.\nJammer dat jij andere ervaring hebt.
Link naar reactie
fransjan, dat maakt helemaal niet uit, als Windows 8 om wat voor reden dan ook opnieuw opstart (behalve bij zelf afsluiten) dan ben je alles wat voordien hebt gedaan in Word, Excel of gewoon een spelletje kaarten gewoon kwijt.\r\nIk heb alle auto back-ups op één minuut gezet zodat ik in elk geval niet meer verlies dan die ene minuut. \r\nOfwel dat automatisch herstel van Windows 8 is een ramp.\r\n\r\nWat ook ergerlijk is, als Windows een herstel doet dan is de prullenbak ook weer vol :confused:\r\n\r\nHet Microsoft vooraf toestemming geven om geld van mijn Paypal account of Creditkaart te halen (ondanks dat ik wel een wachtwoord moet ingeven) vind ik een kwalijke zaak.:mrgreen:\r\nOp deze manier een bedrijf machtigen is volgens mij ook niet wettelijk toegestaan is in Nederland (Europa).\r\nWindows 8 bij klanten tel ik niet, want de klanten zijn meestal digibeet, en tevreden met het systeem zoals het is, en mogen ook (de mijne tenminste) geen Admin rechten hebben, zelfs mijn eigen zoon niet hoewel deze aardig met de PC kan omgaan.:-D
Link naar reactie
Er is wat mij betreft niks mis met Windows 8, loopt hier als een zonnetje en aan de zaak ook al een aantal machientjes van Windows 8 voorzien. Nog geen enkel probleem mee gehad.\n\nMaar apps kopen begin ik niet aan. Die heb ik tot nu niet nodig gehad en verwacht ik in de toekomst ook niet nodig te hebben. Daar is altijd wel weer een andere oplossing voor.\nEr is geen enkel stuk betaalde programmatuur waar wel weer een prima gratis tegenhanger voor verkrijgbaar is. Uitzonderingen uiteraard daar gelaten.
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;629364]Waar kan ik dat uitzetten???:confused: Mijn gevallen lens is makkelijker te vinden in de badkamer:mrgreen:[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nAanmelden met een Microsoft account \r\n\r\nDan ga je naar PC-Instellingen \r\n\r\nDan naar Uw Instellingen Synchroniseren , en vind je aan de rechter kan de nodige opties, met schuifjes voor aan en uitzetten.
Link naar reactie
Als ik dit zo lees is microsoft dus geen spat verandert in al die jaren, en is de vos bill nog steeds die wilde haren niet kwijt.\r\nVroeger ging het net zo, vooral windows millenium nu 13 jaar geleden was een nachtmerrie voor elke windows gebruiker.\r\nRond de tijd vlak voor XP kwam, toen was iedereen er al van overtuigd dat je beter als microsoft met iets nieuws komt je eerst een jaar 2 a 3 moet wachten voor je daar aan begint.\r\nXP was jaren lang een stuk stabieler, dus ze kunnen het wel. Dankzij XP is microsoft een beetje van dat slechte imago afgekomen.\r\nWat ook bij microsoft zo is dat ze soms onlogisch bepaalde instellingen veranderen zodat je als je windows 8 gaat gebruiken ws eerst weer uit moet gaan zoeken waar al die instellingen toch gebleven zijn, windows heeft de belangrijke instelling voor de gewone doorsnee gebruiker moeilijk en ingewikkeld te benaderen gemaakt, en richt zich meer op de gebruikersfuncties dan het beheren van het systeem, naar mijn idee te ingewikkeld voor gewone gebruikers.\r\nZeker in het feit van welke services er standaard op starten, zou windows duidelijker moeten zijn voor mensen die niet zo diep gaan zoeken in het systeem.\r\nMensen worden daar dan moe van, toch blijft microsoft bestaan, omdat ze het wel kunnen.\r\nIk hoorde pas dat de maker/bedenker van windows 8 al ontslagen is, maar niet uit een rechtstreekse bron.\r\n[url]http://computerworld.nl/article/13923/het-probleem-met-windows-8.html[/url]\r\n\r\nhier nog een leuk filmpje:\r\n[url]https://www.youtube.com/watch?v=MrMNHwmd9Hc[/url]\r\n\r\nen deze:\r\n[url]https://www.youtube.com/watch?v=J523_UHsg10[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;629406]Aanmelden met een Microsoft account \r\n\r\nDan ga je naar PC-Instellingen \r\n\r\nDan naar Uw Instellingen Synchroniseren , en vind je aan de rechter kan de nodige opties, met schuifjes voor aan en uitzetten.[/QUOTE]\r\n\r\nDat kun je éénmaal doen en daarna moet je dus weer een nieuw Microsoft account aanmaken om problemen op admin vlak te kunnen verrichten ook in andere programma\'s. Dit schiet niet op dus.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...