Ga naar inhoud

Probleem met inlogen gebruiker.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=Lange Pier;628987]Via F8 naar veilige modus als admin een herstelpunt terugzetten proberen?[/QUOTE]\r\n\r\nHeb dat vanochtend geprobeerd blijkt dat ik geen herstelpunt heb op me laptop. Heb wel een backup op een externe harde schijf kan ik die niet gebruiken op een of andere manier, ben niet zo handig met al die dingen.\r\nBedankt alvast voor je antwoorden
Link naar reactie
Indien je een installatie dvd in je bezit hebt zou je een \"upgrade\" ermee uit kunnen voeren via veilige modus, dient het wel dezelfde versie te zijn, SP1 op de pc dan dient die dvd ook SP1 te zijn.\r\n\r\nOf in veilige modus als admin onderstaande tool draaien, alles aanvinken in het laatste tabblad dan worden alle windows instellingen weer in de oude gereset.\r\nOf het helpt weet ik niet maar nee heb je en kwaad kan het ook niet.\r\n[url]http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html[/url]
Link naar reactie
Je kan dus wel in veilige modus inloggen. \nDoe dat dan met netwerk ondersteuning en hang hem voor de zekerheid even met kabel aan de router. \nDoe daarop een online antivirusscan bij een betrouwbare site. (Bitdefender bijv) \n\nKijk of je met CMD in het vakje \"zoeken\" juist boven start een zwart schermpje krijgt en type daarin: chkdsk /r\n\nMogelijk dat Windows beschadigd op de schijf staat, of dat de schijf beschadigd is. \n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...