Ga naar inhoud

driver


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Heb W8 met ComputerIdee in de hand geïnstalleerd op mijn Asus laptop. Prima! \r\nAlleen op het bureablad blijft de melding hardnekkig terugkomen:\r\nAsus ACPI Service: Ontbrekend Asus ACPI-stuurprogramma. Installeer het Asus ACPI-stuurprogramma. \r\nTja, zoeken op het www geeft mij geen oplossing. Weet iemand wat ik als eenvoudige gebruiker kan doen?\r\nLeo
Link naar reactie
Dank alvast voor het antwoorden, maar dat van de chipsetdriver begrijp ik niet. \nHeb inderdaad op de site van Asus gekeken, m.b.v. serienummer de plek gevonden, maar ja, wat dan?\nIk dacht, je pikt ergens en ACPI-driver op en installeer dat mbv dubbelklik, maar kennelijk is dat niet zo.\nZou ik moeten wachten tot Asus iets voor W8 heeft gemaakt?
Link naar reactie
Nou het is een spannende vervolg-serie geworden. Zondag:\nAsus update geprobeerd, kon geen contact maken met de server..... Vreemd!\nWindows update dan maar. Een uur ongeveer, dan opnieuw opstarten en een poosje wachten: opnieuw configureren.... duurt ook een poos. \nMaar ja, na de herstart: \"fout bij configureren van windows update. Wijzigingen ongedaan maken, schakel de computer niet uit.\" Uurtje wachten en ja hoor hij start weer.\nVanochtend even gekeken: traag!! Afsluiten duur heel lang. Geen tijd moet naar m\'n werk, klep dan maar dicht, op hoop van zegen.\nNa thuiskomst, herhaling: update installeren, configureren, fout... etc.\nVanavond maar eens gezocht naar \"herstel\". Gevonden: pc vernieuwen. Uurtje wachten. Het hele proces uiteindelijk voltooid en ja hoor. Het werkt nu goed en snel. En niet meer de melding over het acpi-stuurprogramma op het bureaublad.\nAlleen een heleboel apps verdwenen. Zal ik opnieuw moeten installeren. Maar het lijkt er op dat het oorspronkelijke probleem verholpen is. Ik denk dat ik aanvankelijk had moeten kiezen voor een schone installatie? Alleen de FN-toetsen, die doen het nog niet.\nIk vermoed dat het ergste hier nu mee opgelost is. Dank voor het meedenken.\nLeo
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...