Ga naar inhoud

hoe download ik windows of ander oplossing?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Mijn laptop N53S was gecrashed en de harde schijf intern was kapot en werkte niet meer. Nu heb ik een nieuwe ssd schijf gekocht maar ik kan windows niet meer krijgen. Ik heb wel een officieele licensie maar weet iemand een oplossing. \r\n\r\nDus het komt er opneer dat ik windows 7 Home Prem OA Moet downloaden als het mogelijk is of een dergelijke oplossing\r\n\r\nMvG J.Hof
Link naar reactie
Lees eerst de [URL=\"http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=21346\"]Huisregels[/URL] nog eens door, specifiek het stukje onder \"Illegaal materiaal\". Hoewel het technisch gezien niet illegaal is om een Windows installatie-DVD te downloaden als je daar vervolgens je eigen, legale, licentie mee gebruikt, mogen we je er toch niet mee helpen.
Link naar reactie
Eigenlijk zie ik het probleem niet. Er is al eerder [URL=\"http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=75104\"]zo\'n topic[/URL] geweest. Windows 7 wordt door Microsoft zelf te downloaden gezet. De key weten wij niet, de topicstarter wel en heeft een origineel. Al zou hij een illegale key hebben, de Windows DVD is en blijft gratis.
Link naar reactie
Dan leent TS toch ergens de goede dvd van W7. \nKom nou. \nHij heeft/had een legale W7 op de laptop staan. Hij heeft een legale key.\nHet enige wat je dan mist is een dvdtje van 8 gram. \nIk zie daar geen enkele illegaliteit in.\n \nIk installeer hier dagelijks pc\'s en laptops met 1 en dezelfde dvd. Geheel legaal en volgens de regels.\nZijn we nou heiliger dan de Paus? \n\nOf moet elke eigenaar die met een pc met een probleem bij de reparateur aan komt, daar zijn eigen legale Windows cd/dvd bij inleveren, om die te installeren?\n\nBovendien zal MS er geen enkel punt van maken. De key is ten alle tijden het belangrijkste. \n\nNiek
Link naar reactie
Het downloaden van software uit torrents/nieuwsgroepen ed is illegaal en bovendien ivm virussen zeer af te raden. Bovendien gaan wij daar als forum niet aan meewerken. \r\nEchter de link naar het topic wat Jeroentje94 aangeeft, bevat een link naar een pagina van Microsoft zelf waar je een .iso van Windows kunt downloaden. Of het werkt weet ik niet, maar daar kom je alleen achter door te proberen. Anders zul je van iemand anders een DVD moeten lenen en zelfs dan kan het zo zijn dat de installatie niet werkt (OEM windows licentie) en zul je een nieuwe Windows moeten kopen.
Link naar reactie
Men \"koopt\" geen software bij of van Microsoft, men koopt een licentie een nummer dus om de software te registreren. Ik heb op aanbeveling van Windows een kopie gemaakt van de Windows 7 DVD van een familielid en daarna Windows 7 geïnstalleerd op een nieuwe harde schijf omdat de oude kapot was en waar dus de voor geïnstalleerde Windows 7 op stond, volkomen legaal.\n\nAls je andere software, bijvoorbeeld MBam download en op een DVD zet dan mag dat ook, je maakt er een legale Pro versie van door het registratie nummer in te voegen in de software. \n\nSoftware is pas illegaal als je de licentie \"het registratienummer\" onrechtmatig hebt verkregen.
Link naar reactie
Om het wat simpeler te zeggen.\r\n\r\nKoop een Oem versie dan krijg je gewoon de Software op DVD, met daarbij de Licentie Code.\r\nDie DVD kun je gewoon gebruiken , om met een andere Licentie Code \r\nWindows te installeren op een andere Computer / Laptop , Bij een Merk Computer / Laptop zit de Licentie Code meestal ergens, op het Apparaat geplakt . \r\n.\r\nLet op dit is natuurlijk tijdelijk.\r\nBij een Bestelling van een Upgrade naar W8 pro bij Microsoft krijg je netjes een W8 32 en 64 Bits DVD thuisgestuurd voor minder dan 20 Euro , dus daarvoor wil je toch niet illegaal te werk gaan.
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;628066]Maar zit de Licentie al op een Behuizing , dan heb je bij eventuele verkoop toch een probleem .\r\n\r\nDeze stickers krijg je er meestal niet heel vanaf .;):)[/QUOTE]\r\n\r\nIk lees de gegevens op die sticker altijd maar éénmaal, om het daarna op te schrijven in mijn boekje met o/a al mijn wachtwoorden.;)
Link naar reactie
Ai thnx mensen maar je wilt zeggen dat ik nu ook windows 7 weer [B]kan[/B] verwijderen en daar [B]windows 8[/B] voor kan downloaden legaal via microsoft en dan mijn legale key invoeren??? of ben ik daar nu te laat voor? en Hoe krijg ik mijn taal van windows 7 sp1 Vervangen van engels naar nederlands weet iemand dat toevalllig
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...