Ga naar inhoud

Video Bibliotheek in W8


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nAls ik in windows 8 sinds kort naar mijn Video bibliotheek wil gaan krijg ik een foutmelding. (zie afbeelding)\r\nJammer want er staan aardig wat video\'s in deze map.\r\nWeet iemand hoe ik deze melding weg kan krijgen en weer toegang heb tot deze map?\r\n\r\n[IMG]http://i77.photobucket.com/albums/j79/yoteun/screenshots/videobibliotheek.jpg[/IMG]
Link naar reactie
Lees deze eens door: [url]http://sevenbits.nl/probleemoplossing/library-ms_werkt_niet_meer.html[/url]. \n\nNou zeggen ze daar dat als je bibliotheek in z\'n geheel verwijdert dat dit geen invloed heeft op je echte mappen omdat de bibliotheek slechts een verwijzing is naar de mappen.\n\nDat kan zo zijn als je de hele bibliotheek in één keer verwijderd.\nMaar als ik één video uit m\'n bibliotheek verwijderen is ie toch ook echt weg in de map met video\'s. \n\nDus ik zou wel een backupje maken van de map C:\\Users\\\"gebruikersnaam\"\\Videos en andere belangrijke video bestanden. \n\nNiek
Link naar reactie
Via het startscherm/video\'s, daarna rechts klikken in het scherm, zie je linksonder in het scherm het icoontje \"alle bestanden\" klik hierop om te kunnen browsen door je video\'s lees wel goed wat je moet doe het is niet altijd even duidelijk, ik had er in het begin ook moeite mee.\nEn ja de video\'s bibliotheek kun je uit bibliotheken verwijderen het is een verwijzing naar C:\\Users\\gebruiksnaam\\Videos.
Link naar reactie
Zojuist al mijn 30 GB aan video\'s naar een externe harde schijf gekopieerd (wat gaat dat snel met een USB 3.0).\r\nDaarna de bibliotheek video\'s verwijderd uit mijn bibliotheken.\r\nVervolgens naar de map gegaan van mijn video\'s op mijn computer en deze vastgemaakt aan mijn bibliotheken en hernoemd naar Video\'s.\r\nDaarna heb ik gekeken of alles er nog in stond, dit was het geval en ik heb de video\'s van de externe opslag verwijderd. \r\n\r\nNogmaals bedankt voor de hulp!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...