Ga naar inhoud

Geen bestandsgeschiedenis


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Niek,\r\n\r\nHet betreft bij mij geen upgrade van Windows 7 naar Windows 8. Op de laptop was W8 geïnstalleerd. Ik heb de laptop al eens \"vernieuwd\" zoals dat kan in W8. Dat is natuurlijk niet zo diepgaand als terugzetten naar de fabrieksintellingen.\r\nEerlijk gezegd zie ik daar tegenop, te meer omdat ik me ondertussen heb neergelegd bij handmatig back-ups maken.\r\nMocht ik zeker zijn dat dit het probleem zou oplossen, ok dan.\r\n\r\nErik,\r\n\r\nOei, van die memtest86 versta ik geen jota. Daar is mijn computerkennis vééééél te sumier voor :(.\r\nIk heb in het begin het probleem al bij Microsoft Community op het forum geplaatst (zie post 21). Dit was het antwoord dat ik toen gekregen heb:\r\n\r\nWelkom bij de Microsoft Community! Normaal gesproken zou het geen probleem moeten zijn bestandsgeschiedenis in te schakelen op een extern volume, zij het dat het niet de meest handige locatie is voor dit systeem. Het is immers bedoeld voor een permanente opslaglocatie voor de continue back-ups van Bestandsgeschiedenis, terwijl een externe schijf normaal gesproken niet permanent vastgekoppeld zit. Probeer eens bij wijze van test een map op een lokale (interne) harde schijf te delen (via geavanceerd delen) en dan die gedeelde map als opslaglocatie voor Bestandsgeschiedenis te gebruiken. Gaat dit wel goed? Laat het ons maar weten zodat we je verder kunnen helpen.\r\n\r\nIk heb toen geantwoord met een andere vraag: nl; Hoe kom ik dan bij bestandsgeschiedenis als de laptop crasht?\r\nHierop heb ik geen antwoord gekregen :p\r\n\r\nIrene
Link naar reactie
  • Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...