Ga naar inhoud

Vista opstartprobleem


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een Acer laptop. Ik heb geprobeerd van 3 partities op de harde schijf er twee te maken. Dit is mislukt. Nu start de pc niet meer op. De foutmelding die steeds terugkeert is: \"Uw computer is onverwacht opnieuw opgestart of er is een onverwachte fout opgetreden. De installatie van Windows kan niet doorgaan. Klik op OK om de computer opnieuw op te starten en start vervolgens de Windows-installatie opnieuw als u Windows wilt installeren\" \r\n\r\nDe volgende pogingen om de laptop te laten herleven heb ik al geprobeerd:\r\n1) gebruik gemaakt van herstelmogelijkheid ALT+F10\r\n2) gebruik gemaakt van de Acer herstel cd\'s\r\n3) Unbunte rescue remix cd gebrand en hiermee proberen op te starten\r\n4) Windows Vista op dvd gebrand en hiermee proberen op te starten\r\n\r\nZelfs het opstarten in de veilige modus, met of zonder opdrachtprompt of netwerk lukt niet. Telkens krijg ik dezelfde foutmelding\r\n \r\nBen een beetje ten einde raad omdat mijn kennis hiermee wel een beetje ophoudt. De laptop herkent wel de cd speler maar doorstarten wil niet.\r\n\r\nIemand nog tips?
Link naar reactie
Alle mogelijke volgorde van opstarten, inclusief dvd speler als first boot al geprobeerd. De speler slaat kort aan wanneer de computer het schijfje probeert te lezen en daarna stopt het draaien van de cd speler. Bij het gebruikmaken van de Acer herstel cd\'s leest hij beide cd\'s en probeert opnieuw op te starten maar installatie mislukt steeds. Zover komt het met het lezen van de ubuntu rescue of Windows Vista dvd niet eens.
Link naar reactie
Zie je in het bios de harde schijf nog wel? \nZo ja, dan is er een probleem met de DVD drive, of de gebrande cd\'s/dvd\'s.\nJe brand ze wel als \"image\" mag ik hopen. (opstartbaar).\n\nHaal anders eens een nachtje de batterij eruit en hang hem niet aan de 220. Morgen plaats je de batterij en hangt het ding aan 220 en probeert opnieuw vanaf de dvd speler op te starten.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...