Ga naar inhoud

Kan bestand niet verwijderen, gegevens lezen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[FONT="][B][I]Hallo allemaal![/I][/B][/FONT]\n[FONT="][B][/B][/FONT]\n[FONT="][B][I]Ik krijg deze melding als ik een bestand wil verwijderen.\n[/I][/B][/FONT]\n[FONT="][B][/B][/FONT]\n [COLOR=#4000FF][FONT="]Kan bestand niet verwijderen. Kan geen gegevens van het bronbestand of op de bronschijf lezen[/FONT][/COLOR][FONT="]\n [/FONT]\n[FONT="][B][/B][/FONT]\n[FONT="][B][I]Dit heb ik geprobeerd: [/I][/B][/FONT]\n\n\n [COLOR=black][FONT="]Start de computer op en tokkel de hele tijd op F8 en kies voor veilig modus etc….[/FONT][/COLOR]\n [COLOR=black][FONT="]Schijfcontrole uitgevoerd, ook met HDD-tune…etc[/FONT][/COLOR]\n [COLOR=black][FONT="]Start-uitvoeren- vul CMD in etc….[/FONT][/COLOR]\n [FONT="]De Unlocker en de lockhunter…[/FONT]\n\n [FONT="][B][I]Misschien heeft iemand een andere suggestie/oplossing…?[/I][/B][/FONT]\n\n\n[FONT="][B][I]Met dank![/I][/B][/FONT]\n\n\n[FONT="][B][I]FL\n[/I][/B][/FONT]\n\n\n[FONT="]\n [/FONT]
Link naar reactie
[FONT="]Het was een mp4 bestand, dat ik van mijn HiDrive heb gedownload. [/FONT]\n [FONT="]Ik heb dit bestand een andere naam gegeven en de extensie per vergissing weggehaald en kon dit toen niet afspelen. In de HiDrive heb ik dit hersteld, dus dat lukt nu wel. [/FONT]\n [FONT="]Het bestand heeft de naam Raoul en D 4.20121107_210538. Locatie: C: \\Documents and Settings\\Eigenaar\\Bureaublad. Grootte 0 bytes.[/FONT]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...