Ga naar inhoud

Zijn er meer mensen die dit is overkomen.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Sinds de eerste Bèta heb ik Windows 8 op mijn laptop over Windows 7 heen en al maandenlang met groot plezier \r\n\r\nDus heb ik vorige week de upgrade Windows 8 op deze Desktop PC geïnstalleerd zonder problemen:D:D\r\n\r\nAfgelopen Donderdag i.v.b met een update van AVG een complete herstart gedaan van Windows 8, na het opstarten ging Windows 8 de schijf controleren en omdat het dus al laat was heb ik de PC z\'n gang laten gaan.\r\n\r\nNa het opstaan en naar school werken van mijn zoon heb ik de Minitor aangezet want de PC stond nog aan dus inloggen en :o:s het beeld was heel anders er stond een soort veilige modes voor mij waarin niets kon worden aangepast.\r\n\r\nIk ben dan maar als admin ingelogd en heb een nieuwe gebruiker aangemaakt, maar kreeg toch niet \"alle\" rechten want ik kan nu dus niet het startscherm mer oproepen en de zij balken links en rechts.(st)\r\n\r\nWat ik wel kan is het beginscherm naar beneden slepen en op die manier verwijderen dan komt dus het startscherm tevoorschijn en kan ik de desktop openen, ik moest helaas alles weer opnieuw invoeren bij Thunderbird, Newsleecher enz enz:s, ik kan op dit moment bijna weer alles en heb mijn bureaublad teruggezet en ik ben nu aan het zoeken naar de rest oplossingen.\r\n\r\nHet is een vreemde gewaarwording als je s\'avonds nog gewoon op de computer bezig bent geweest en s\'morgens is alles dus eigenlijk blanco.\r\n\r\nIk had Windows dus eigenlijk wel gelijk als nieuwe installatie kunnen doen want dat is volgens mij hoever ik nu ben.\r\nOp mijn laptop had en heb ik dit probleem niet meegemaakt en kan nog in alles van Windows 7 komen, terwijl hier op de laptop alles leeg was gisteren en zelfs de inloggegevens van Disqus op de Computeridee site in Firefox verdwenen waren, ben blij met mijn Back-up woede van elke week een back-up.\r\n\r\nZijn er meer mensen die dit is overkomen, ik hoor het graag zodat we samen een oplossing kunnen vinden. Hoewel alles nu weer bijna draait.\r\n\r\nEn nee ik heb geen enkel logboek kunnen vinden waar een probleem als dit is vermeld.\r\n\r\nIk zoek verder.
Link naar reactie
Ik zou nooit een Upgade doen van een Beta.:o:)\r\n\r\nHeb al met een paar XP Computers de W8 download upgrade uitgevoerd zonder enig probleem.\r\nEn al diverse Laptops vers met W8 via de DVD geinstalleerd.\r\nOok geen probleem.\r\n\r\nMischien dat AVG toch de dwarsligger is.\r\n\r\nWant standaard zit in W8 Upgrade de Defender versie van het Microsoft antivirus programma.\r\nDus mischien voor mensen die een Upgrade via de Download uitvoeren . \r\nEerst de aanwezige Virusscanner verwijderen.
Link naar reactie
Het mooie nu is zoals ik al schreef de Béta is perfect en werkt nog steeds, het probleem is nu juist de upgrade van 59 euro die dit probleem geeft.\n\nOverigens heb ik Charms al terug dat kwam door de geïmproviseerde START knop na het uitschakelen daarvan werkten de zij balken weer en is ook het startscherm weer terug te bereiken.\nHeb inmiddels wel AVG uitgeschakeld en ben dus overgegaan op Windows Defender.\nIk heb inmiddels ook gelezen dat bij het terugzetten van het systeem je alle instellingen kwijt raakt, ik denk dan ook dat dit is wat er is gebeurt, ik weet alleen niet wat dit heeft getriggerd, ik heb het in elk geval niet zelf gedaan, maar alles is terug te vinden ook de mappen ja zelfs het bureaublad welke ik het eerst had(de originele Windows 7 Desktop met alles er nog op) hij is alleen niet meer bereikbaar als \"bureaublad\" alleen als map.
Link naar reactie
zoals ik al schreef de Béta \r\ncitaat stroke33\r\n.............\r\n\r\nMaar een Béta is nog steeds iets anders als de uiteindelijke verkoop versie.\r\n\r\nIk zie toch duidelijk een groot verschil.\r\n\r\nEn Upgraden werd toch aangeboden vanaf een werkende [ betaalde versie ] XP, Vista, of W7\r\n\r\nOver upgraden vanaf een Béta heeff Microsoft het nooit gehad.:)
Link naar reactie
De Béta staat op de laptop over Windows 7 heen en werkt perfect, werkt al een halfjaar of langer volledig naar genoegen en zonder ooit één probleem gehad te hebben.\n\nHet \"probleem\" deed zich voor op de Desktop, waar de originele UPGRADE \"van 26-10-2012\" Windows 8 op is gezet, over Windows 7 heen, dit werkte ook in het begin prefect tot Donderdag toen trad dus de fout op met de DESKTOP.\n\nIk heb dus GEEN upgrade over en Béta gedaan.
Link naar reactie
Ik denk dat ik eruit ben, ik vond in de oude MBam log file een regel die stelt dat alles is gemarkeerd en verwijdert, dit gaat onder anderen om dit soort regels, \n\n[QUOTE]\"HKLM\\SOFTWARE\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\Explorer\\Browser Helper Objects\\{963B125B-8B21-49A2-A3A8-E37092276531} (PUP.Blabbers) -> Quarantined and deleted successfully.\nHKCU\\SOFTWARE\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\Ext\\Settings\\{963B125B-8B21-49A2-A3A8-E37092276531} (PUP.Blabbers) -> Quarantined and deleted successfully.\nHKCU\\SOFTWARE\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\Ext\\Stats\\{963B125B-8B21-49A2-A3A8-E37092276531} (PUP.Blabbers) -> Quarantined and deleted successfully.\nHKLM\\SOFTWARE\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\Uninstall\\BrowserCompanion (PUP.Blabbers) -> Quarantined and deleted successfully.\nHKCR\\PROTOCOLS\\HANDLER\\BASE64 (PUP.Blabbers) -> Quarantined and deleted successfully.\nHKCR\\PROTOCOLS\\HANDLER\\CHROME (PUP.Blabbers) -> Quarantined and deleted successfully.\nHKCR\\PROTOCOLS\\HANDLER\\PROX (PUP.Blabbers) -> Quarantined and deleted successfully.\"[/QUOTE]\n\nik vermoed dat er regels (opdrachten) tussen staan die belangrijk zijn voor Windows 8 en door MBam dus worden gezien als onveilig en dientengevolge worden verwijdert naar Quarantaine.\nEn dat daarom Windows 8 als een nieuw geïnstalleerd systeem opkwam na de herstart, ik wist overigens dat die mogelijkheid ingebouwd was in Windows 8, een automatisch systeemherstel dus, maar dat ik erop deze manier op attent gemaakt werd was een koude douche, alles werkt weer dus we blijven lachen.
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;627644]zoals ik al schreef de Béta \r\ncitaat stroke33\r\n.............\r\n\r\nMaar een Béta is nog steeds iets anders als de uiteindelijke verkoop versie.\r\n\r\nIk zie toch duidelijk een groot verschil.\r\n\r\nEn Upgraden werd toch aangeboden vanaf een werkende [ betaalde versie ] XP, Vista, of W7\r\n\r\nOver upgraden vanaf een Béta heeff Microsoft het nooit gehad.:)[/QUOTE]\r\n\r\nMaar je mag zelf weten op welke pc je de upgrade versie uitvoert zo wordt vermeld door Microsoft. Dat hoeft dus niet de pc te zijn waar je de upgrade op binnen haalde na de check.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...