Ga naar inhoud

verwijderen mappen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

ik heb films gedownlood en die daarna na een andern schijf gekopieerd en als die die daar wilselecteren gaat dat niet meer en blijk de map leeg te zijn dus wil ik hem verwijderen maar dat gaat niet ik krijg de melding de toegang is geweigerd controleer de schijf vol of tegen schrijven is beveiligd of het bestand is momenteel in gebruik.\r\n\r\nheo kan ik dit oplossen mijn dank is groot;)
Link naar reactie
Meestal is een reboot genoeg. Dat is vaak Windows die probeert om een thumbnail van de film te maken, en vooral op de modernere MKV films kan dat erg lang duren. De film hoeft dan niet eens meer in die map te staan - dat proces is al opgestart.\n\nAls je geen hele reboot wilt doen, dan kun je ook handmatig explorer.exe afsluiten en opnieuw starten. Heeft hetzelfde effect.
Link naar reactie
ik heb gedownlood met newsleecher en de map verplaats naar een anderen patrtitie daarna niet meer te openen of te wijderen krijg de melding. de toegang is geweigerd controleer de schijf vol of tegen schrijven is beveiligd of het bestand is momenteel in gebruik. maar hij geeft nul bites aan waar is alles gebleven want voor ik het kopieerde naar een anderen partitie kon ik hem openen nu kan ik het niet en niet werwijderen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...