Ga naar inhoud

Fout 103_err_connection_aborted


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nWie kans ons helpen... we hebben op een andere pc Windows Vista draaien en kregen opeens deze melding (Fout 103_err_connection_aborted) in Google Chrome op het moment dat we naar een pagina willen gaan. Op Google gezocht naar oplossingen en daar komen ze met dat er een bestand expand.exe zou ontbreken. Dit is echter niet het geval hier. Verder zou ik een tijdelijke internetmap kunnen aanmaken. Dit blijkt allemaal vereder ok te zijn maar het biedt geen oplossing.\r\n\r\nUiteindelijk pc naar fabrieksinstelling terug gezet. Na een paar dagen weer dezelfde melding terwijl we werken met een schone pc. Google Chrome komt met dezelfde meldig en vanaf dat moment is ook ineternetexplorer ontzettend langzaam en opent vevoglens ook geen pagina`s meer. Mail kan overigen wel gewoon opgehaald worden. Verbinding met het het internet is ok. \r\n\r\nWie kan ons helpen dit probleem aan te pakken en uit te sluiten dat het niet vaker zal voorkomen?
Link naar reactie
Ben je er zeker van dat de internet verbinding wel goed is, kun je wel op andere websites komen?\n\nOndanks een schone installatie check toch even met [URL=\"http://www.malwarebytes.org/\"]Mbam[/URL] en [URL=\"http://www.superantispyware.com/\"]Superantispyware[/URL]\n\n[QUOTE][URL=\"http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=117805\"]Fout 103_err_connection_aborted[/URL][/QUOTE]\n\n[URL=\"http://www.youtube.com/watch?v=dcmLDNbNuLc\"]Video[/URL] [URL=\"http://www.youtube.com/watch?v=JuY3McuURn0&feature=fvwrel\"]Video[/URL]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Als je google chrome installeerd worden er registerwijzigingen aangebracht die na een uninstall niet verwijderd worden, net als bij alle andere google software blijven ook alle mappen en bestanden van google op je hdd staan na een uninstall.\r\nDus of je verwijdert alle sleutels en waarden van google uit je register en google mappen en bestanden van je harde schijf (=handmatig niet eenvoudig) en checked in IE je invoegtoepassingen, of je moet weer de fabrieksinstellingen terugzetten en google chrome niet meer installeren om te kunnen zien of chrome het probleem is, wat me wel zo lijkt als ik je zo lees, daar het probleem in google chrome begint.\r\nMocht het probleem zich ook voordoen met google chrome niet geïnstalleerd kan je deze uitsluiten als boosdoener.\r\nWat heb je nog meer van google geïnstalleerd?\r\nEn wil je dat behouden?\r\nals je in de services kijkt kan je ook zien of google services automatisch op laat starten.(services.msc intypen als je op start klikt in het zoekvenster)\r\n\r\nPS.\r\nEen uninstall zal opzich al niet goed verlopen als er van het programma dat verwijdert moet worden nog services of processen actief zijn.\r\nOok moet je bij een uninstall kijken wat voor programma het is wat je gaat verwijderen, een simpel programma zonder opstartende items en automatisch ingestelde updates is dat niet nodig, maar bij software van google vaak wel, zoals ook de google toolbar.\r\n\r\nOok nog gedacht aan een systeemherstelpunt van voor je chrome installeerde? misschien wel handig, aangezien deze wel het register terugzet en google dan verdwenen is.\r\nmisschien alleen dan nog checken op mappen op je hdd van google.\r\n\r\nPS2, firefox en IE gebruiken in 1 systeem gaat prima hier in windows 7.\r\nchrome = troep
Link naar reactie
[QUOTE=mitterplars;627074]\r\n\r\nUiteindelijk pc naar fabrieksinstelling terug gezet. Na een paar dagen weer dezelfde melding terwijl we werken met een schone pc. [COLOR=#440099]Google Chrome komt met dezelfde melding en vanaf dat moment is ook ineternet explorer ontzettend langzaam en opent vervolgens ook geen pagina`s meer.[/COLOR] Mail kan overigens wel gewoon opgehaald worden. Verbinding met het het internet is ok. [/QUOTE]\r\n\r\n[QUOTE=stroke33;627665]ethernal flame, T.S is terug gegaan naar fabrieksinstellingen een schone installatie dus.[/QUOTE]\r\n\r\nJa, maar chrome is geïnstalleerd...............\r\n\r\n\r\nAls ik een google toolbar verwijder moet ik in het register een aantal sleutels verwijderen, waaronder ook 2 services met behulp van machtigingen.\r\nEn niet te vergeten een aantal google mappen op de harde schijf.\r\nDat vindt dan plaats na het uitschakelen van de toolbar als invoegtoepassing en het uitschakelen van alle services van google, en een uninstall.\r\nMet chrome, waar van bekend is dat die vaak chrashed, zal dat niet anders zijn.\r\nDe registerregels waardoor chrome de crasch veroorzaakt blijven dan gewoon in het register achter.\r\nSysteemherstelpunten kunnen ook een uitkomst zijn om dan zonder chrome eens een tijdje je computer te gebruiken.\r\nMisschien werkt chrome beter in Android, is beide van google.
Link naar reactie
Al jarenlang werk ik met Chrome, Firefox en Internet Explorer ja zelf met de ingebouwde browser in Thunderbird als het zo uitkomt op Windows XP, 7 en nu op Windows 8 zonder problemen en ik heb altijd in alle browsers de update op automatisch staan.\n\nRegelmatig begrijp ik niet waarom mensen problemen hebben met hun Browser of welke software dan ook, juist omdat ik dat soort problemen niet ken, maar door de oplossingen ervan wel kennis van heb.\nOverigens had ik in het besef dat dit probleem vaker speelde bij mensen er twee video\'s bijgevoegd in mijn eerste reactie aan TS, overigens heeft deze na 23 november 2012 niet meer gereageerd dus neem in dientengevolge aan dat het probleem is opgelost.\nEn zijn verdere reactie zolang T.S niet reageert overbodig.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...