Ga naar inhoud

melding bugcode usb driver


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=falkosan;627205]die doet het goed.\n\nheel de computer werkt prima behalve dat blauwe scherm met de usb bugcode.[/QUOTE]\n\nAls je die foutmelding[QUOTE] realtek pci e gbe family controller is disconnected from network[/QUOTE]\nziet in het logboek op het tijdstip van de BSOD dan zou ik het wifi netwerkkaartje eens een poos uitschakelen in apparaatbeheer en tijdelijk op bedrade verbinding overgaan. \nAls je dan geen BSOD\'s meer krijgt, moet dat kaartje worden vervangen, of worden voorzien van een juiste driver.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=ethernal flame;627107]De foutcode in het logboek kan je laten inzien welk bestand of programma het probleem veroorzaakt met de foutcode erbij, dus in het logboek toch maar even kijken zoals eerder al voorgesteld.\r\nWeet je nog wanneer je je laatste blauwe scherm had?\r\nDan kan je in het logboek wat makkelijker de fout opsporen omdat er datum en tijd bij vermeld wordt.\r\nUiteraard gaat het dan om een fout als je onder niveau kijkt.\r\nDie fout opsporen is lastiger als je niet meer precies weet wanneer de fout zich voordeed.\r\nProbeer eens een andere muis, in jou geval het enige usb apparaat die aan je laptop is aangesloten.\r\nOok al deed je muis het altijd goed, alles kan een keer stuk gaan, ook je muis die het altijd goed deed.\r\nApparaatbeheer ook bekeken?\r\nIs daar niks vreemds te zien bij de drivers van je muis?\r\n\r\nOp een blauw scherm is een foutcode te zien, handig om die eens op te schrijven bij het zoeken naar de oorzaak.\r\nWil je dat de computer niet opnieuw opstart wanneer er een blauw scherm komt om de foutcode te noteren, dan ga je naar het configuratiescherm/Systeem en klik je in het linkerdeel op Geavanceerde systeeminstellingen.\r\nDan ga je naar tabblad Geavanceerd en klik op de knop Bewerken achter Opstart en herstelinstellingen.\r\nDaar vink je \"De computer automatisch opnieuw opstarten\" uit.[/QUOTE]\r\n\r\nkan dit laatste geen kwaad voor de computer? dan hoeft die voor mij niet opnieuw op te starten. als je dan dat blauwe scherm krijg verdwijnt dat dan zonder op te starten, of krijg je helemaal geen blauw scherm meer?
Link naar reactie
[QUOTE=falkosan;627318]kan dit laatste geen kwaad voor de computer? dan hoeft die voor mij niet opnieuw op te starten. als je dan dat blauwe scherm krijg verdwijnt dat dan zonder op te starten, of krijg je helemaal geen blauw scherm meer?[/QUOTE]\r\n\r\nHet kan geen kwaad voor de pc. \r\nDe pc stopt gewoon met een blauw scherm. Je kunt de codes overschrijven of fotograferen, waarna je het ding opnieuw opstart. \r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Het is de bedoeling zoals ik al eerder schreef om de laptop goed met de stofzuiger en een kwast uit te zuigen, speciaal daar waar de gleuven zitten, want daar zitten de fan\'s onder, als die niet schoon zijn,( en dat zijn ze na één jaar al niet meer, zelfs korter als je er regelmatig mee op de bank of het bed zit,) dan kan dit resulteren in blauwe schermen.\n\nEen computer is wat dat betreft zelf net een stofzuiger.
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;627369]Het is de bedoeling zoals ik al eerder schreef om de laptop goed met de stofzuiger en een kwast uit te zuigen, speciaal daar waar de gleuven zitten, want daar zitten de fan\'s onder, als die niet schoon zijn,( en dat zijn ze na één jaar al niet meer, zelfs korter als je er regelmatig mee op de bank of het bed zit,) dan kan dit resulteren in blauwe schermen.\r\n\r\nEen computer is wat dat betreft zelf net een stofzuiger.[/QUOTE]\r\n\r\nga ik morgen doen, maar ik vind het vreemd dat het juist voorkomt bij een spel en niet als ik gewoon aan het surfen ben.
Link naar reactie
Een spel vergt veel meer van de video-adapter (chip) als een surf. Het is dus eventueel mogelijk.\n\nProbeer de andere tips ook om de preciese foutmelding te achterhalen, want een vraag als \'[I]ik krijg een blauw scherm met een bugcode over USB[/I]\' is echt niet genoeg info.\nAls het om een USB driver gaat is het de vraag of het aan de temperatuur ligt, maar er is dus niet genoeg info zo.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;627372]Een spel vergt veel meer van de video-adapter (chip) als een surf. Het is dus eventueel mogelijk.\r\n\r\nProbeer de andere tips ook om de preciese foutmelding te achterhalen, want een vraag als \'[I]ik krijg een blauw scherm met een bugcode over USB[/I]\' is echt niet genoeg info.\r\nAls het om een USB driver gaat is het de vraag of het aan de temperatuur ligt, maar er is dus niet genoeg info zo.[/QUOTE]\r\n\r\nwat zijn dan normale temperaturen? mijn moederbord staat op 59 en de grafische kaart op 42
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...