Ga naar inhoud

Windows 7 goedkoop kopen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=FooBar;627359]Als je de laptop wilt gebruiken om serieus te gaan gamen, dan zou ik liever een minder zware processor nemen en dat geld investeren in een betere grafische kaart. Binnen jouw budget zou dan een i5 samen met een GTX660 passen.\r\n\r\nZie hier voor de verschillen in game prestatie: [url]http://www.notebookcheck.net/Computer-Games-on-Laptop-Graphic-Cards.13849.0.html[/url]\r\nEn dan kom je bijvoorbeeld op een van deze twee laptops uit: [url]http://tweakers.net/categorie/496/laptops/producten/#filter:TYsxDsMgEAT_sjUFBg4CD3CXKmWUwsIURCi2wHJj8fcAaVKNdlZzYctryHMMaYXDnuO7gP3kY8tHc0vxzbTHh3v8wHGGsgc_x3SEXOAuSFId55LgntCCixZoYacOpWnA3Dokt2ORwasySC3-S25lfyepBswoiYbUZFtS6xc[/url]\r\nDe goedkopere van de twee is zelfs nog met Windows 7.\r\n\r\nBij zowel een GT650 als een GTX660 hoef je niet te verwachten om op de hoogste settings te kunnen gamen. De GTX660 kan net wel het verschil maken tussen \"net niet\" en \"niet het beste maar wel prima\". Wil je echt op Full HD kunnen gamen, dan zal de portemonnee wat verder open moeten. Daar zou ik dus nog even over nadenken en eventueel van anderen advies inwinnen. Voor dat laatste kun je het beste een nieuw topic beginnen onder \"systemen\" met een vraag als \"ik wil een laptop om te gamen, 15 inch full HD scherm en ik wil maximaal 1050 euro uitgeven en ik wil geen troep van Acer of Packard Hell\". Als je inderdaad wilt gaan gamen uiteraard.\r\n\r\nHet nadeel van een laptop is dat upgraden eigenlijk niet kan. Dus je moet nu iets kopen wat over 3 jaar ook nog voldoet. Ik dacht mijn nieuwe computer ook in twee dagen te kunnen uitzoeken, maar met hulp van het forum hier heb ik sommige eisen los kunnen laten en besloten dat het beter was toch maar wat meer uit te geven. En nu staat er een pc waar ik bijzonder tevreden mee ben.[/QUOTE]\r\n\r\nFull hd hoeft van mij niet hoor, en echt serieus gamen gaat het ook niet worden. Het is alleen dat ik een ivy bridge i7 wil om een beetje te investeren in de toekomst. Als ik puur voor gamen zou gaan zou i5 ivy bridge + 660m natuurlijk perfect zijn, maar dat is niet het geval. Ik wil gewoon zeker weten een goede processor, daarna komt de videokaart. Als dat nou een 660m zou zijn, zou dat erg leuk zijn. Maar processor komt eerst. Ik wil dit vooral omdat ik in de toekomst zware programma\'s wil gaan draaien, want het lijkt me wel leuk om via school als extra vak iets met computers en software ontwerpen te doen. Daarom kies ik niet voor een desktop, want die kan ik niet mee naar school nemen. En ik verwacht dat ik programma\'s moet gaan draaien die veel rekenkracht vereisen.
Link naar reactie
[QUOTE=Feniks60;627429]Full hd hoeft van mij niet hoor, en echt serieus gamen gaat het ook niet worden. Het is alleen dat ik een ivy bridge i7 wil om een beetje te investeren in de toekomst. Als ik puur voor gamen zou gaan zou i5 ivy bridge + 660m natuurlijk perfect zijn, maar dat is niet het geval. Ik wil gewoon zeker weten een goede processor, daarna komt de videokaart. Als dat nou een 660m zou zijn, zou dat erg leuk zijn. Maar processor komt eerst. Ik wil dit vooral omdat ik in de toekomst zware programma\'s wil gaan draaien, want het lijkt me wel leuk om via school als extra vak iets met computers en software ontwerpen te doen. Daarom kies ik niet voor een desktop, want die kan ik niet mee naar school nemen. En ik verwacht dat ik programma\'s moet gaan draaien die veel rekenkracht vereisen.[/QUOTE]\r\nAls je het zo uitlegt kan ik je keuze voor de i7 begrijpen. Dus als je die per se wilt, dan is de BTO geen gekke keuze; ik kan je geen vergelijkbare goedkopere laptop aanbevelen, want die kan ik zo gauw niet vinden :)
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Update: Ik heb mijn laptop nu nog steeds niet gekocht (geld problemen, je kent het), maar ik heb nu wel voldoende geld voor de laptop inc. Windows 7. Maar nu zat ik een beetje te googlen en kwam ik dit tegen: \r\n\r\n[url]http://www.centralpoint.nl/open-license-level-c/microsoft-open-license/microsoft-win-pro-rental-rights-sngl-open-1-license-level-c-art-fqc-03884-num-333594/?ref=15&utm_source=belistnl&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslistclick&utm_content=default[/url]\r\n\r\nIs dit betrouwbaar en wat is het eigenlijk? Wat bedoelen ze met \'open license\' en \'level C\'? Het lijkt me toch allemaal iets te goedkoop, maar ik kwam hier via beslist.nl, dus illegaal zal het ook wel niet zijn. Bovendien stond hij bovenaan als je bij beslist.nl op populairiteit en onder de 70 Euro zoekt voor Windows 7.\r\n\r\nKan iemand mij alsjeblieft uitleggen wat dit is?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...