Ga naar inhoud

Automatisch herstelpunt


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Normaal kan je die handmatig zelf elke week eentje maken. Zie stappen.\r\n\r\n1= Configuratiescherm = grote pictogrammen = klik systeem\r\n\r\n2 = Klik in het linkerdeelvenster op Systeembeveiliging. Als u om het beheerderswachtwoord of een bevestiging wordt gevraagd, typt u het wachtwoord of een bevestiging.\r\n\r\n3 = Klik op het tabblad Systeembeveiliging en klik vervolgens op Maken.\r\n\r\n4 Typ een beschrijving in het dialoogvenster Systeembeveiliging en klik vervolgens op Maken.\r\n\r\n\r\nEn als je systeem herstel uitvoerd normaal heeft windows 7 veel herstelpunten zie volgende stappen:\r\n\r\n1= Configuratiescherm = grote pictogrammen = klik systeem\r\n\r\n2 = Klik in het linkerdeelvenster op Systeembeveiliging. Als u om het beheerderswachtwoord of een bevestiging wordt gevraagd, typt u het wachtwoord of een bevestiging.\r\n\r\n3 = Klik op het tabblad Systeembeveiliging en klik vervolgens op Systeemherstel\r\n\r\n4 = Daar krijg je 2 keuzes aanbevolen herstelpunt of een andere herstelpunt selecteren:\r\n\r\n5 = klik een andere herstelpunt selecteren = Volgende\r\n\r\n6 = krijg je normaal een lijst en links onder in kleine tekst meer herstelpunten weergeven kan je ook aanvinken.\r\n\r\ndan kan een herstelpunt nemen dat je wilt.... normaal krijg je een enorme lijst hoor....
Link naar reactie
Ik weet dat er normaal een enorme lijst is. Maar om 1 of andere reden heb ik na een (niet door mij gedane) herinstallatie niet meer de mogelijkheid dat er dagelijks iets aangemaakt wordt. Ik meen me te herinneren dat er iets van systeem.... stond.\r\n\r\nHoe het handmatig moet weet ik. Maar ik ken mezelf, eerst maak je hem iedere week, dan wordt het om de 2 weken en voor je het weet is het laatste herstelpunt alweer 4 a 5 maanden geleden.\r\n\r\ndus als ik een regel kan aanmaken dat hij iedere week op dezelfde tijd een punt aanmaakt is dat veel makkelijker. \r\nOf dat ik het ergens kan inschakelen dat hij dagelijks iets aanmaakt. (zoals aangegeven lees ik op meerdere fora dat w7 dit automatisch schijnt te doen??)
Link naar reactie
[QUOTE=marrich77;626925] om 1 of andere reden heb ik na een (niet door mij gedane) herinstallatie niet meer de mogelijkheid dat er dagelijks iets aangemaakt wordt. Ik meen me te herinneren dat er iets van systeem.... stond.\r\nOf dat ik het ergens kan inschakelen dat hij dagelijks iets aanmaakt. (zoals aangegeven lees ik op meerdere fora dat w7 dit automatisch schijnt te doen??)[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nHey kijk eens op deze website heb ik iets gevonden over het automatisch terug inschakelen van systeemherstel. Ik hoop dat je daar iets aan hebt. \r\n\r\n [url]http://windows.microsoft.com/nl-BE/windows7/Turn-System-Restore-on-or-off[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...