Ga naar inhoud

HELP HDD is verwijderd


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=Lange Pier;626907]Indien de schijf weg zou zijn heeft het niets te maken met de eerder genoemde handelingen uit de startpost, daar verdwijnt een schijf niet van.[/QUOTE]\r\n\r\nHey ik heb juist diskpart.exe bij een opdrachtprompt uitgevoerd en heb even list volume uitgevoerd en blijkt dat er HELEMAAL GEEN vind. Enkel de Volume O Ltr D en dat is mijn cd dvd. Ik denk dat ik bij mijn zusje even ga langsgaan bij mijn ouders want heb een sterk vermoeden dat zij die heeft laten vallen of zo en dat de hdd gewoon ontkoppelt is anders dat kan gewoon niet. Geloof mijn eigen ogen niet meer.\r\n\r\n\r\nOh jezus :o
Link naar reactie
De vraag is waarom je zus de LT opnieuw wilde installeren. \nHet kan goed zijn, dat de harde schijf gewoon versleten is en daarom al problemen gaf.\nBegin eens met vertellen, wat het[B] exacte merk en type[/B] is van je laptop (sticker achterop)\nVertel dan eens of je wel [B]recovery/herstel cd\'s[/B] hebt gemaakt, toen dat ding gekocht werd.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;626932]De vraag is waarom je zus de LT opnieuw wilde installeren. \r\nHet kan goed zijn, dat de harde schijf gewoon versleten is en daarom al problemen gaf.\r\nBegin eens met vertellen, wat het[B] exacte merk en type[/B] is van je laptop (sticker achterop)\r\nVertel dan eens of je wel [B]recovery/herstel cd\'s[/B] hebt gemaakt, toen dat ding gekocht werd.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nTuurlijk heb ik enig idee welke ding ik gekocht heb. En je hoeft mij ook niet te vertellen waar ik dat stickertje kan vinden weet wel waar deze zich bevindt. En recovery disc heb ik ook gemaakt en heb ondertussen mijn laptop een upgrade gegeven met Windows 7 Ultimate gekocht. Want denk dat ik al weet waar je heen stuurt.....!! Moet geen domme gerackte gedownloade rommel als besturingssysteem...
Link naar reactie
[QUOTE=marrich77;626926]Wat ik bedoel is:\r\nIk bedoel het besturingssysteem nogmaals installeren en dan alles formateren wat hij vraagt. Met enig geluk gaat hij dan wel op de juiste manier om met je HDD[/QUOTE]\r\n\r\nHey ja sorry was even gisteren zo in paniek dat ik je antwoord niet dadelijk had begrepen.\r\nDat gaat tevergeefs niet. De hdd is losgekomen dus ben nu mijn laptop even open aan het maken en kijken wat er precies aan de hand is. Mijn zusje had uit angst niet durven zeggen dat het kwam door dat de lp gevallen was, :cool: gestruikeld over de adapter...
Link naar reactie
[QUOTE=Eddy2010;626943]Tuurlijk heb ik enig idee welke ding ik gekocht heb. En je hoeft mij ook niet te vertellen waar ik dat stickertje kan vinden weet wel waar deze zich bevindt. En recovery disc heb ik ook gemaakt en heb ondertussen mijn laptop een upgrade gegeven met Windows 7 Ultimate gekocht. Want denk dat ik al weet waar je heen stuurt.....!! Moet geen domme gerackte gedownloade rommel als besturingssysteem...[/QUOTE]\r\n\r\nPardon?\r\nIemand trekt wat vroeg conclusies geloof ik.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;626946]Pardon?\r\nIemand trekt wat vroeg conclusies geloof ik.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nHey Niek sorry heb echt een zware week en heb veel verwijten moeten aanhoren die niet waren. Mijn ouders nemen mijn zusje nogal in bescherming enzo...\r\n\r\nSORRY echt gemeend had niet zo mogen reageren ik ben niet van dat aard. Er is niks waarmee ik het kan goedpraten. Hoop dat je mijn excuses aanvaard.
Link naar reactie
[QUOTE=Eddy2010;626944]Hey ja sorry was even gisteren zo in paniek dat ik je antwoord niet dadelijk had begrepen.\r\nDat gaat tevergeefs niet. De hdd is losgekomen dus ben nu mijn laptop even open aan het maken en kijken wat er precies aan de hand is. Mijn zusje had uit angst niet durven zeggen dat het kwam door dat de lp gevallen was, :cool: gestruikeld over de adapter...[/QUOTE]\r\n\r\nMeppeuh.:p\r\n50 replys later, hehe, hopelijk is die losgeschoten en is er niets ernstigers.
Link naar reactie
[QUOTE=Lange Pier;626956]Meppeuh.:p\r\n50 replys later, hehe, hopelijk is die losgeschoten en is er niets ernstigers.[/QUOTE]\r\n\r\n:) ik zou niet durven ...\r\n\r\nIk vrees van wel.....:(:(:-?\r\n\r\nIk heb mijn vriend zijn harde schijf geprobeerd en die wordt dadelijk gevonden en hij heeft de mijne in gezet en deze wordt totaal niet gevonden.....\r\nIk moet andere harde schijf kopen. Snap het niet laptop is maar 1 jaar oud en met een klap kapot dat kan toch niet...?? ik heb die 1 keer binnengedaan omdat mijn cpu overhit is geraakt dus ik weet niet wat er daar met mijn lp is gebeurd???
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;626962]Is al goed Eddy. Voor mijn gevoel begon je een beetje midden in het verhaal, bij post 1, dus daarom mijn vragen.\r\nBovendien kan ik de kennis van een vraagsteller niet inschatten.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nHey maar ben echt blij dat het ok is hey en bedankt nog voor de steun toch....moet andere hdd kopen.... :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...