Ga naar inhoud

HELP HDD is verwijderd


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo ik ben eddy en heb een groot probleem. Mijn zus wilde onze laptop formateren en Windows 7 installeren. Onze hdd was verdeeld in 2 dus ze wilde eentje verwijderen en dan het geheel terug installeren met windows 7 Home premium. Nu heeft ze per ongeluk door te snel te willen zijn alles verwijderd en kan mijn laptop packard bell Lj 61 mijn hdd niet vinden. Zelfs in bios staat hij als onbekend. Ik ben ten einde raad weet niet wat ik moet doen??? Help mij :(:confused:
Link naar reactie
[QUOTE=Lange Pier;626873][B][I][U]Wordt lastig dan[/U][/I][/B] als hij ook niet meer in de bios staat, vooropgesteld dat het eerst wel zo was.[/QUOTE]\r\n\r\nMaar het is dan toch nog mogelijk om mijn hdd terug te vinden en te installeren toch? Ik ben echt ten einde raad.\r\n\r\n\r\n[QUOTE=Lange Pier;626873] Heeft weinig van doen met partities verwijderen, de schijf is dan gewoon te zien bij installeren in geavanceerde modus en in te delen, dat zal eerst moeten.[/QUOTE]\r\n\r\nDat gaat niet echt heb al van alles geprobeerd geraak gewoon niet in het systeem ik ga een paar foto\'s uploaden van het hele doen. Heb de Bios gedownload van de support site packard Bell om deze dan te installeren maar dat lukt mij niet want kan deze niet van cd opstarten is geen opstart cd of iso dus heb geprobeerd om er een iso of opstart van te maken maar lukt niet met isobuster software wordt niet ondersteund. Nero kan geen iso maken van deze bestand.\r\n\r\n:confused:
Link naar reactie
Wat een bios update ermee te maken heeft ontgaat mij, dat is helemaal niet nodig en heeft er niets mee te maken.\r\n\r\nDe schijf staat als onbekend is die bios, bios ziet \'m wel maar kan er niets mee.\r\nHaal de batterij en de lader eraf, druk de powerswitch een paar keer in, sluit de lader er weer aan en de batterij erin en reboot en ga naar de bios.\r\n\r\nStaat daar nu wel de schijf en ook als eerste om van te booten?\r\nZo ja, boot met de W7 DVD in de drive en ga naar de geavanceerde install opties en maak eerst de gewenste partities aan en laat die formateren.
Link naar reactie
@ Lange Pier : Dat heb ik nog niet gedaan maar zal ik dadelijk doen; Ik, dacht als ik de software dus de bios van mijn laptop download kan ik die terug herkenbaar maken naar fabriekinstellingen of zo. Ik was echt radeloos en nam elke goede raad aan die ik maar kon vinden. Dus nu ben hier komen vragen bij de experts. Iedereen heeft mij naar hier toe gewezen omdat hier de grote experts zitten. Ik ga dadelijk dan even lt zonder stroom zetten en batterij even rebooten en dan bios chekken en zo proberen en hopen dat het in orde komt. Dank je
Link naar reactie
@ Lange Pier\r\n\r\nNeen is niet gelukt geeft steeds zelfde foutmelding maar heb wel gezien dat via herstel ik opstartherstel neem en dan controleert het systeem op fouten en als ik de diagnose lees dan geeft deze aan \r\n\r\nGevonden hoofdoorzaak:\r\nDe partitielabel bevat geen geldige systeempartitie.\r\nFoutcode is 0x0\r\nen ben ik verplicht dan op voltooien te klikken\r\n\r\nEn sluit de computer zich automatisch af en start hij weer op met hetzelfde probleem terug...
Link naar reactie
[QUOTE=Lange Pier;626902]Hehe, zei ik al eerder, je dient via geavanceerd eerst partities te maken en te formateren.\r\n\r\n[url]http://www.pc-helpforum.be/f278/hoe-installeer-ik-windows-7-a-30520/[/url][/QUOTE]\r\n\r\nWe kiezen voor \"Aangepaste Installatie\".\r\n\r\n[B][U]Nu moet je gaan selecteren op welke schijf/partitie Windows 7 terecht moet komen.[/U][/B] Meestal is dit de C: partitie. Hebt u meerdere partities, kan je Windows bijvoorbeeld op een C-schijf zetten en je documenten op de D-schijf.\r\n\r\nUpdate 04/03/2011: \r\nVoor alle zekerheid, kan je best [B][U]op de C: partitie gaan staan [/U][/B](ook wel Schijf 0 genoemd, zie rode lange kader in de afbeelding hieronder), en op de knop \"Formatteren\" klikken, zodat de partitie klaargemaakt wordt voor gebruik.\r\n\r\nJe kan ook hier je schijf opsplitsen in meerdere partities.\r\n\r\nSelecteer dus de schijf waarop Windows 7 moet komen (meestal heet dit Schijf 0), en klik op Volgende.//////\r\n\r\n\r\n@ Lange Pier\r\n \r\nDit is wat ik niet kan doen want ze staan er gewoon niet op. Ik heb er geen enkele schijf op staan. Ik wou even via prompt diskpart uittesten hopelijk vindt hij mijn schijven terug.\r\n\r\nZe zijn gewoon verwijderd dat is het probleem.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...