Ga naar inhoud

diskette plaatsen zonder station


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Download om te beginnen eerst eens de nieuwste driver vanaf de website van AMD. Dan haal je in 1x de hele driver binnen, en zou het ding ook niet naar diskettestations moeten gaan vragen.\n\nEen pad is een adres naar een bestand of map, bijvoorbeeld C:\\Program Files\\Internet Explorer\\iexplore.exe is het pad naar Internet Explorer.\n\nMocht je de driver ergens uitgepakt hebben staan, dan kun je eens kijken of je in plaats van naar een diskette naar het pad van de uitgepakte driver (is dus een map die je ergens hebt staan) kunt verwijzen.
Link naar reactie
Daar ben ik ook al geweest. :( Als ik mijn oude driver (Radeon X1650 series) invul, dan krijg ik een heel verhaal dat er alleen nog maar problemen verholpen worden, maar geen nieuwe features meer komen. Er wordt niet gezegd welke je dan wel kunt downloaden.. In het voorbeeldvideootje staat het wel, maar XP is al oud, dan maar geen update meer???
Link naar reactie
Je moet de driver voor de grafische kaart niet verwarren met een driver voor een beeldscherm.\r\n\r\nOver welk merk beeldscherm gaat het hier .\r\n\r\nDe driver voor de grafische kaart is op te halen in post 7.\r\n\r\nATI Radeon X800 Series\r\nATI Radeon X850 Series\r\nATI Radeon X1050 Series\r\nATI Radeon X1300 Series\r\nATI Radeon X1550 Series\r\nATI Radeon X1600 Series\r\nATI Radeon X1650 Series\r\nATI Radeon X1800 Series\r\n\r\nHij staat er toch echt bij.
Link naar reactie
[QUOTE=Johannes1903;626851]Daar ben ik ook al geweest. :( Als ik mijn oude driver (Radeon X1650 series) invul, dan krijg ik een heel verhaal dat er alleen nog maar problemen verholpen worden, maar geen nieuwe features meer komen. Er wordt niet gezegd welke je dan wel kunt downloaden.. In het voorbeeldvideootje staat het wel, maar XP is al oud, dan maar geen update meer???[/QUOTE]\r\n..\r\n\r\nToch op de andere link geweest, ik klik hem er zo voor.:o:)\r\n\r\nDoe nou eens flink en klik op de link die ik geef.\r\n\r\nVolg de stappen en je bent een stuk verder.\r\n\r\nKijk maar\r\n\r\n[ATTACH]17217[/ATTACH]
Link naar reactie
Wat de videokaart, met een opslag station te maken heeft:\nJe zegt zelf al dat de pc op xp draait en dus al op leeftijd zal zijn.\nIn de tijd dat de drivers voor die videokaart werden gemaakt, had elke pc nog een diskette station en werden er floppy\'s bij zo\'n kaart geleverd.\n\nDe driver zal dus mogelijk standaard verwijzen naar het diskette station, maar als je een cd met de driver plaatst zal hij hem ook vinden.\n\nAls je de driver download, uitpakt en installeert, behoort hij in geheel niet naar enig opslag station te vragen, maar gewoon die driver te installeren, vanaf je harde schijf.\n\nNiek
Link naar reactie
Ik heb van ellende maar betaalde software gedownload; jullie zullen me maar dom vinden. Ik had geen zin meer in dat uitzoeken. Ik ben geen man die boven op zolder zit en naar beneden kan komen voor zijn bordje eten, ik heb meer te doen. Nou, en wat dacht je? De nieuwe driver voor de monitor was zelf toch al weer 3 jaar oud, maar dat scheelde een bril, zeg! Véél scherper! De rest weet ik zo niet, het geluid leek ook beter, maar ik heb de laptop ook maar even aangepakt. Eentje lukte niet, maar bij de laptop wel alles. :) :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...