Ga naar inhoud

stuurprogramma's


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Mijn desktop pc (windows 7,64 bit) had ik via wifi in een netwerk (NAS, printer, laptop) hangen. Tot ineens de pc geen netwerken meer kon vinden. Bij apparaatbeheer bleek de wifi-kaart niet meer aanwezig. Systeemherstel wilde weleens helpen en soms niet. Uiteindelijk een netwerkkabel aangesloten tussen \r\nmodem/router en pc en walla er waren weer netwerken.\r\nEchter de laatste tijd wil de pc alleen via \"Startherstel\" opstarten en krijg ik foutmeldingen als: \"stuur-\r\nprogramma ethernet-controller en probleem met standard PS2 toetsenbord\" maar ik kan dan gewoon typen en in mijn netwerk.\r\nWat moet ik doen, stuurprogramma\'s downloaden? welke dan? ben al op de site van Packed Bell geweest en krijg wel 5 stuurprogrammas zichtbaar, maar zie er geen ethernet bijstaan.\r\ngroet,\r\nAnne
Link naar reactie
Mooi dat de error controle geen fouten aangeeft.\nGa weer naar de site van PB. Zoek daar op jou type pc. Kies het juiste besturing systeem en download alle drivers in een afzondelijk mapje, met de naam, voor welk onderdeel deze is. Daarna pak je ze in die mapjes uit en installeert ze.\nEen driver voor de ethernetkaart, zit soms verwerkt in de chipset driver. \n\nNiek
Link naar reactie
Nou het is een puinhoop; \"startherstel\" deed er deze keer wel een half uur over en zei uiteindelijk dat dit niet meer lukte en daarna ging de pc uit. Weer aangezet en halleluja hij deed het. Maar tijdens het zoeken op de site van PB naar stuurprogramma\'s deed de keyboard het ineens niet meer, dacht dat het aan batterijen lag maar nee, geen enkele reactie. Was er zo zat van dat ik de pc bijna met een moker in elkaar heb geslagen. Later bedacht ik, dat ik hem niet gelijk had moeten uitzetten, want hoe kom ik er weer in met een met wachtwoorden beveiligde pc als toetsenbord niks doet?????????\r\nDus toch maar inelkaar slaan???? PC is 2 jaar oud!!!!!!!!! Heb geen originele Win7 schijf (was er al opgezet bij aankoop). Heb alleen 3 \"recoverydisks\" en 1 backup \"stuurprogramma\'s en toepassingen\" die gelijk na aanschaf zijn gemaakt conform de bij de pc geleverde instructies.\r\nAdviezen?????????\r\n\r\ngroet\r\nAnne
Link naar reactie
Win7 geeft toegang tot het schermtoetsenbord vanuit het login-scherm. Zie het knopje linksonder in beeld.\n\nIk zou dan verder zo snel mogelijk een backup maken van de dingen die je niet kwijt wilt, om vervolgens de computer terug naar fabrieksinstellingen te zetten met behulp van de recoverydisks die je gemaakt hebt. Die schijven bevatten ook Windows. Er is zo te lezen meer mis dan alleen de wifi, dus een volledige herinstallatie kan zeker geen kwaad.
Link naar reactie
Gisteren weer eens de desktop pc opgestart en bleef weer hangen bij logo windows. Volgens handleiding van PB dan ook iets met stuurprogramma\'s. De pc heeft een draadlose muis en toetsenbord en omdat de toetsenbord het de laaste keer niet deed, drukte ik op de verbindingsknop vd ontvanger vd deze twee en toeval (of niet?) starte de pc verder door en kon hem gebruiken. Moest wel geregeld deze handeling herhalen om gebruik te kunnen maken vd toetsenbord. Dus ligt het nu aan het stuurprogramma of is de ontvanger defect?? Heb hem al in een andere usb poort geprobeerd, maar dat maakt geen verschil uit.\r\n\r\ngroet,\r\nAnne
Link naar reactie
[QUOTE=Uhm44;626396]Mijn desktop pc (windows 7,64 bit) Wat moet ik doen, stuurprogramma\'s downloaden? welke dan? op de site van Packed Bell geweest en krijg wel 5 stuurprogrammas zichtbaar, maar zie er geen ethernet bijstaan.\r\ngroet,\r\nAnne[/QUOTE]\r\n\r\nHey heb zelf een pb maar laptop en kan je wel helpen in deze stuurprogramma van ethernet. Als je mij kan zeggen welke model je hebt en is het een pc of laptop laptop modelnaam is normaal 2 letters en 2 cijfers vindt je terug op de stikker met barcodes zoals LM81 of LJ61 of een pc is zelfde werkwijze.\r\n\r\nHeb meer als 1 keer deze ethernet software gedownload via pb site support .\r\n\r\ngroetjes
Link naar reactie
Dank voor alle adviezen. Heb PB ondersteuningsprogrammma opgestart en daar had je een keuze om alles terug te zetten naar de beginwaarden. Dit programma maakte daarvoor ook eerst een backup vd documenten, alhoewel dat niet noodzakelijki was, want ik doe geregeld backup en ik heb een NAS in mijn netwerk waarop alle bestanden ook staan. Dus het draait weer!! PC heeft alleen moeite metvinden van NAS en Laptop, Heb ook niet bij PC (Win7) kunnen vinden waar ik de naam van mijn netwerk kan aangeven!! Is dat het probleem en hoe/waar doe ik dat???????????\r\n\r\ngroet\r\nAnne
Link naar reactie
Dat netwerk heet bij Windows 7 volgens mij altijd \" Thuisgroep\".\nHeeft je nas een vast ip adres of wordt dat door de router toegewezen?\nVan belang is ook, dat als de pc meldt verbinding te hebben, dat je altijd kiest voor \"Thuisnetwerk\" en niet voor \"bedrijfsnetwerk, of \"openbaar netwerk\" .\n\nIs er geen cd met software geleverd bij de NAS, die je helpt dat ding te vinden op het netwerk?\n\nNiek
Link naar reactie
Heel raar, soms kan pc de Nas niet en dan weer wel vinden. PC is met ethernetkabel verbonden aan de router. De Nas is ook met zo\'n kabel verbonden met de Nas.Dus eigenlijk moet de pc hem makkelijk kunnen vinden??? Mijn laptop die via wifi moet communiceren heeft de Nas veel sneller gevonden ook al moet ik vaak bij beide pc\'s eerst de Synology-assistent starten en die vindt dan wel de Nas en daarna kan ik meestal vanuit Excel een bestand vanaf de Nas laden. Dus het gaat niet vlekkeloos. Je zou toch niet steeds die Synology-assistent hoeven op te starten????\r\nBy the way; na herinstallatie desktop pc heb ik toch vaak eerst in excel de verkeerde tekens, zoals = is dan een ootje van graden. Ik druk dan ff op shift en ctrl toets en het is weer goed en dat terwijl toetsenbord op Verenigde Staten (internationaal) staat.\r\n\r\nMijn pc blijft een ergerlijk ding!!!!!!!!!!!\r\n\r\nAnne
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...