Ga naar inhoud

uploaden in win 8


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb het volgende probleem . Ik ben user met administratierechten (en wachtwoord) en mijn zoon is de andere user standaardgebruiker (zonder wachtwoord).\r\n\r\nHij kan in geen enkele browser uploaden terwijl dat bij mij wel gaat!\r\n\r\nHet is begonnen met windows 8 te installeren (in windows 7 was er geen probleem )\r\n\r\niemand een idee ?
Link naar reactie
Windows wordt gemaakt in de USA. Family Safety ook. \nMen is aan die kant van de plas toch met wat vreemde dingen bezig en willen dus \"beperkte gebruikers\" kennelijk echt \"beschermen\". \nF.S. zal ik nooit installeren op een pc. \nVolgens mij maakt het ook onderdeel uit van Windows Live Essentials. \nAls je in het Configuratiescherm kiest om dat te verwijderen, krijg je de vraag, of je alles, of alleen bepaalde onderdelen wilt verwijderen. \nKies voor bepaalde onderdelen en zorg dat je er af komt.\nStandaard bevat MSE een 9 tal programma\'s. Ik installeer altijd alleen WLMail en WL Messenger.\n\nNiek
Link naar reactie
Windows Essentials bestaat uit een aantal producten die je in één keer kunt downloaden. Je kunt ze allemaal tegelijk downloaden of alleen de producten kiezen die je wilt gebruiken.\r\n\r\n\r\nMail\r\n\r\n\r\nBeheer meerdere e-mailaccounts, agenda´s en contactpersonen, ook als je offline bent.\r\n\r\n\r\nFamily Safety\r\n\r\n\r\nZorg dat je kinderen veilig online zijn.\r\n\r\n\r\nWriter\r\n\r\n\r\nMaak in een paar minuten verbluffende blogberichten met foto\'s, video\'s, kaarten, enzovoort. En publiceer deze vervolgens bij een van je favoriete blogproviders.\r\n \r\n\r\nOutlook Connector Pack\r\n\r\n\r\n Beheer Hotmail vanuit Outlook.\r\n\r\n\r\nMicrosoft SkyDrive\r\n\r\n\r\n Met SkyDrive op al je computers heb je automatisch toegang tot de laatste versie van jouw bestanden, waar je ook bent. Lees meer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...