Ga naar inhoud

Windows 8 tegels starten niet op


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Na net een upgrade van windows 7 naar windows 8 te hebben gedaan kom ik erachter dat de meeste tegels zoals internet explorer mail berichten enz. niet opstarten.\r\nAls ik erop klik laad hij even het icoontje en keert vervolgens terug naar het startscherm.\r\nResolutie en lokaal account instellingen heb ik allemaal al geprobeerd. \r\n\r\nMisschien iemand enig idee?
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;626040]Is dit je antwoord? \r\n[url]http://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/windows_8-tms/niet-werkende-windows-8-tegels/a078b32b-47ee-425e-85ea-5da3a1a18105[/url]\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nNee dit werkt helaas ook niet. Lijkt mij sterk als mijn pc te traag is. Heb een q8300 4gb en gts 250. \r\nPc loopt verder ook als een zonnetje\r\nZie net wel dat de tegel \"Kaarten\" wel opstart.
Link naar reactie
Bedankt voor de tip. Heb avast verwijderd maar Security Essentials stond er blijkbaar al op.\r\n\r\nHeb je misschien ook enig idee wat het euvel van Internet Explorer 10 kan zijn?\r\nVond net een stukje op een ander forum:\r\nHi All,\r\n\r\nCould you look for DCOM/DistributedCOM errors in the Event Log. If you have these, then follow the below steps.\r\n1.Backup and Delete the Registry Key > HKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\\Microsoft\\Ole\r\n2.Reboot.\r\n\r\nThe issue is caused by the permission being overwritten/incorrectly written when a upgrade is done. Similar issues are seen when installing certain modem hardware.\r\n\r\nThis should get you guys to a working state. Let me know if you still faces issues.\r\n\r\nThanks!\r\n\r\nMaar ik kan verder nergens de Registery Key vinden?
Link naar reactie
[QUOTE=Marijn20;626078]Kwam er net achter dat op de een of andere manier Avast het opstarten van de Tiles tegenhoud.\r\nDoor het uitschakelen van de webschilden is dit probleem verholpen.\r\n\r\nAlleen Internet Explorer 10 reageert nog nergens op.[/QUOTE]\r\n....................\r\n\r\nDefender is de standaard virusscanner van Windows 8 \r\n\r\nEn heeft dezelfde functies als de Microsoft Essentials Scanner.\r\n..:)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...