Ga naar inhoud

Verkenner - aanmaakdatum - foto's


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Goede middag,\r\n\r\nIk ben lange tijd bezig geweest met het scannen van foto\'s. \r\nIn verkenner krijgt de foto overal de datum van inscannen.\r\n\r\nSinds kort heb ik een tablet en deze selecteert de foto\'s op de datum. (de datum van inscannen). en niet de datum die ik hem meegegeven heb.\r\nDerhalve is de map 2012 enorm groot, terwijl de foto\'s decennia eerder in de map horen.\r\n\r\nWie vertelt mij hoe ik in verkenner de datum van inscannen kan aanpassen aan de datum van de gebeurtenis.\r\n\r\nAlvast bedankt voor de tijd.\r\nXavier.
Link naar reactie
Rechtsklik op bestand, kies Eigenschappen. Kies dan tabblad Details. Wat je daar wil veranderen is \"genomen op\". Eventueel kun je ook aanmaakdatum en gewijzigd op wijzigen.\n\nEr zijn op internet tooltjes voor het in batch wijzigen van de laatste twee, google maar eens op \"file change date modified\". Ik gok dat als \"genomen op\" niet is ingevuld, je tablet terug valt op \"laatst gewijzigd\". Dus als je die verandert...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...