Ga naar inhoud

Win7 x64 SP1.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn Win7 x64 opnieuw geinstaleerd, en nu heb ik het volgende probleem n.l. : ik kan SP1 niet meer instaleren, maar krijg de foutmelding 80073712.\r\nOok als ik System Udate Readiness Tool wil instaleren, krijg ik ook een foutmelding n.l. :\r\n0x8007000d de gegevens zijn ongeldig.\r\nIk krijg hierdoor sterk de indruk dat ik de instalatie opnieuw zal moeten gaan uitvoeren.\r\nWie weet hier weg mee ?.
Link naar reactie
Vaak is er na afronding van W7 nog 1 extra update nodig, voor je sp1 erop kunt zetten.\nHet je Windows Update al geprobeerd? Links kan je kiezen voor \"updates zoeken\" \nVerder kan je nog systeem herstel kiezen zie: [url]http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/Windows-Update-error-80073712[/url]\n\nLaatst had ik een pc, die met W7 ook niet wilde updaten. Het bleek een stukje programmatuur van een creative soundcard te zijn, wat in de weg zat.\nHier kwam ik achter, (na veel gezoek) door in veilige modus op te starten en te updaten.\n\nNiek
Link naar reactie
Inderdaad kan dat voorkomen, wanneer er nog geen drivers zijn geinstalleerd voor creative kunnen er zo ineens tussen de updates van windows updates staan die het systeem instabiel maken, die heeft soms updates die je liever niet in je systeem hebt, vraag me niet waarom microsoft dat zo doet.\r\nOok Optionele updates niet installeren, er zitten er tussen die je systeem onstabiel kunnen maken. Dus zo instellen dat optionele updates niet gezien worden zoals de Essientiele.\r\n(eventueel gezeur van het onderhoudscentrum daarover kan je in het onderhoudscentrum de meldingen over windows updates wel uitschakelen, want die waarschuwd dan dat het niet op automatisch is ingesteld, maar heb je er zelf niks meer over te vertellen ook tegelijkertijd, en gaat microsoft dat maar doen als ze er zijn, ongeacht of je daar zelf aan toe bent op dat moment.\r\n\r\nAlleereerst moet je windows updates zo instellen dat die niet automatisch gedownload en geinstalleerd worden, maar dat je een melding krijgt als er updates zijn.\r\n\r\nAls je windows hebt geinstalleerd installeer dan eerst beveiliging (schakel als deze up to date is tijdelijk het automatisch zoeken en installeren van updates voor je antivirus uit tijdens het windows updaten), dan windows defender uit, windows firewall kan na de updates wel uit als je een firewall van derden gebruikt, en dan als je de updatelijst eerst bekijkt voor alles wat windows als essientieel aangeeft eerst bekijken, er staan er een boel voor windows 7, die er van afwijken kan je er wel van scheiden.\r\nProbeer het dan eens vanaf de start op de volgende manier.\r\nEerst vink je alleen alle updates aan die met windows beveiliging te maken hebben aan, die van IE9 en eventuele andere updates vink je eerst even uit.\r\ndus:\r\nUpdate voor Windows 7 voor x64-systemen \r\nBeveiligingsupdate voor Windows 7 voor x64-systemen\r\n.NET Framework\r\nDeze kan je als eerste installeren.\r\n\r\nAls het goed is hoeven er niet zo heel veel uitgevinkt te worden, maar die van IE9 apart, en die van SP1 als alle andere goed geinstalleerd zijn, op dat moment heb je 1 essentiele update, en dat is dan die van SP1.\r\n\r\nMocht je iets niet weten of twijfelen vraag het gewoon hier.\r\n\r\nJe update alle beveiligingsupdates die er zijn voor windows 7, dan zal de computer herstart worden.\r\nDan ga je weer kijken welke updates er nog zijn, je laat SP1 onaangevinkt als je gaat updaten totdat die de enige is die nog over is, IE9 zo nodig installeer je ook het beste single.\r\n\r\nWant stel, je laat windows updates automatisch installeren, dan doet die de hele bende in 1 keer, en als je de optionele zo laat behandelen door windows zoals de essientiele, dan heb je zeer grote kans dat je het niet gaat halen zoals nu.
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;624560]In de tijd die je nodig hebt om dat lange verhaal van ethernal flame te lezen ??\r\n\r\nKun je bijna een verse installatie uitvoeren. ;):(:)[/QUOTE]\r\n\r\nDan heb jij wel een hele snelle computer :)\r\nDeze computer hier in dit topic was net opnieuw geinstalleerd.\r\nGa dan maar eens alles op automatisch zetten, en de optionele net zo behandelen als de essentiele, het zal je nooit lukken en je systeem wordt niet stabiel.\r\nook als je windows opnieuw installeerd en de boel wil gaan updaten moet je al zelf gaan kijken en meedenken, zo werkt dat vaak bij microsoft, en je wil toch graag een goed schoon systeem toch?\r\nAls je er dan zeker van bent dat je onderweg naar de foutmelding alles in de gaten hield om windows goed up te daten, wat je meestal door micorsoft niet verteld wordt, maar die wel alles automatich en vanzelf willen, je toch beter naar jezelf kan luisteren, is mijn advies.\r\nals je na een schone install al moet gaan hertstellen, kan je naar mijn mening beter kijken wat je er zelf aan kan veranderen, ligt het buiten je eigen mogelijkheden, tja, dan houdt het uiteraard een keer op, maar windows na een nieuwe install moeten herstellen omdat er updates niet ok zijn, dan kan je denk ik het beter laten doen, of een heel verhaal lezen, lezen kan je soms wat wijzer van worden.\r\nMaar misschien zit ik er naast, dan nog is die info handig.\r\nDus die emo met de mondhoekjes down, ben je er zo verdrietig om? :)\r\nDat je op het forum een limiet krijgt van hoeveel letters maximaal per bericht LOL\r\n\r\nPS, maar ik ben dan ook iemand die zelf niet zou accepteren als ik net windows geinstalleerd zou hebben en al moeten herstellen, dat zou ik dan overnieuw gaan doen, met een kritische blik op wat ik zelf deed.
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;624584]Nou ja. het was weer een halve meter tekst.......\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nOp mijn beurt vind ik jullie teksten wat kort soms :)\r\n\r\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=75021[/url]\r\n\r\nOf zoals lange pier altijd weinig woorden nodig schijnt te hebben...\r\nOok desperado houdt niet van veel woorden, als alles in 1 klik opgelost zou kunnen worden, had je nooit meer dan een paar woorden nodig.\r\nDe wil is dan belangrijk, toch?
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;624594]Kijk ook wij zitten er wel eens naast . maar onze verhalen blijven kort . ;)\r\n\r\nDe meeste mensen komen hier met een probleem ,dus verhalen lezen doen ze wel ergens anders .[/QUOTE]\r\n\r\nInderdaad, de mensen komen hier met een probleem, alleen laat jij mij niet in mijn waarde, dat heeft niks te maken met het feit dat hier mensen met een probleem komen.\r\nEn dan nog zal ik het proberen zo uitvoerig mogelijk uit te leggen ook in de hoop dat ze de volgende keer misschien niet meer een ander nodig hebben als ze datzelfde tegen komen.\r\nWeet je wat het beste is denk ik? iedereen doet het gewoon op zijn eigen manier, en laat anderen fijn in hun eigen waarden, dan hoeven we het daar nooit meer over te hebben :)\r\nDus laten we niet te lang offtopic daarover verder typen, anders komen we nog bij meningsverschillen uit, en omdat het al nergens over ging, zal dat ook niet de bedoeling zijn lijkt me.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...