Ga naar inhoud

programma wordt geopend i.p.v. website


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=anver;624383]Dit is inderdaad de oplossing: maar waarom werkt het niet zonder http:// \r\nIk heb n.l. nog nooit dit probleem gehad als ik naar een website wil met alleen www.[/QUOTE]\r\nHad je dat met dit zelfde adres alleen met www of ook met andere adressen als bovenstaande?\r\nHeb je software van pinnacle geïnstalleerd?\r\n\r\nVerander niks in het register anders dan wat bekend is.\r\nGa naar Uitvoeren en typ Regedit en klik op ok.\r\nKlik op OK als windows UAC om bevestiging vraagt.\r\nKlik als je in het register bent in het menu op Bewerken en klik op Zoeken... (Ctrl-F)\r\nVink in het zoekvenster aan:\r\nSleutels\r\nWaarden\r\nGegevens\r\nVink in het zoekvenster uit:\r\nHele tekenreeks\r\n\r\nTyp in het tekstvenster achter Zoeken naar:\r\nxxxx.nl\r\nklik op Volgende Zoeken.\r\nSneltoets voor Volgende zoeken is F3.\r\n\r\nVerander niks, maar vertel hier eens wat je vind.\r\n\r\nEn wat gebeurd er als je een foute websitenaam intypt daar?\r\nals ik google op xxxx.nl wordt er hele andere dingen gevonden, en xxxx.nl zelf is een of ander blog.\r\nVerder :\r\nDe pagina die je in dit blog zoekt, bestaat helaas niet. \r\nDus die hele link bestaat niet eens, misschien is dat het probleem.\r\nDan zal je die in het register ook niet vinden.\r\n\r\nWil je uitzoeken waarom dan pinacle geopent wordt op dat moment geef even een seintje.\r\nJe zal dan eerst instellingen van de software van pinnacle moeten doorlopen, om mocht je daar niks van terug vinden in het register te gaan zoeken.\r\nDan is het weer handig om te weten hoe het bestand wat dan wordt opgestart heet.\r\nAangezien er een bestand gestart wordt, die een naam draagt, misschien terug te vinden is in het regsiter, verder zou je nog hier kunnen kijken:\r\n[url]http://www.bing.com/search?q=Pinnacle+Drivers&FORM=QSRE5[/url]\r\nMisschien dat je drivers van het programma kan updaten o.d., ik gebruik die software niet dus dat kan ik verder niet checken.
Link naar reactie
Ik ben inmiddels tot de volgende conclusie gekomen: Bij elke url die ik intik, gevolgd door /studio wordt het programma Pinnacle Studio geopend.\nDit geldt niet alleen voor Studio, maar ook voor b.v Nero, Excel, Winword etc.\nHet blijkt dus dat sommige programma\'s worden geopend als na de slash de tekst van het betreffende programma wordt ingevoerd.\nOok op een andere Windows7-pc gebeurt hetzelfde.
Link naar reactie
[QUOTE=anver;624680]Zoals ik al opmerkte, niet alle prog\'s worden geopend.\r\nMisschien interessant om uit te zoeken waarom het ene programma wél en een ander programma niet geopend wordt en ook waarom zo\'n programma geopend wordt.[/QUOTE]\r\n\r\nInderdaad, als je alleen Studio intypt in uitvoeren, wordt dan ook pinnacle geopent?\r\nOmdat ik zelf met commandlines werk in windows en ik programma\'s in windows zet in het contextmenu van rechtsklikken, kwam ik er ook achter dat bijvoorbeeld bij msconfig.exe geen geheel adres nodig is, maar ook dat is niet bij alle exe bestanden zo, bij anderen moet ik wel het hele adres invullen van bijvoorbeeld C:\r\n\r\nUiteraard zal studio bij mij een andere resultaat opleveren als bij jou, omdat ik pinnacle niet geinstalleerd heb.\r\nkan je eens vertellen welke exe er start als je een www adres eindigt met /Studio?\r\nIs dat Studio.exe?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...