Ga naar inhoud

Verschillende BSOD win 7


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

goed kijken of het vermogen voldoende is en of de aansluitingen overeen komen. bij de wat oudere voedingen willen nog wel eens de vier polige voedingsstekker voor naast je processor ontbreken.en natuurlijk stroom eraf als je de voeding vervangt. ook je randapparatuur zoals monitor en harde schijven afkoppelen. dus eigenlijk gewoon een kast zonder kabels eraan.\ndan pas je voeding vervangen en op statische elektriciteit letten.
Link naar reactie
[QUOTE=yomel;622773]heb je misschien een andere voeding liggen om te proberen? \n[/QUOTE]\n\nVraag me af, of daar het probleem ligt.\nBekijk de Voltages eerst eens met het gratis [B]HWMonitor[/B] : [url]http://www.cpuid.com/softwares/hwmonitor.html[/url]\n\nMaar, als je het toch wilt proberen, kijk dan eerst eens [B]hoeveel Watt[/B] de huidige en de oude voeding hebben.\nKast openen en kijk op het etiket van de voeding naar het Wattage.\nHier een handleiding : [B]How to install a Power Supply[/B] - [url]https://www.youtube.com/watch?v=s0udZ0Ky4Pk&feature=related[/url]
Link naar reactie
[QUOTE] hallo, al enige tijd krijg ik regelmatig BSOD\'s en word er gek van. De ene keer vaker dan de andere keer,[B] gebeurd het vaakst als ik grafisch bezig ben[/B]. [/QUOTE]\r\n\r\nWelke grafische programma\'s gebruik je eigenlijk ?\r\n\r\nIn de periode van [B]27.07.12 tot 04.09.12[/B] heb je [B]geen crashes[/B] gehad.\r\nHeb je begin september iets aan de hardware of software veranderd ?
Link naar reactie
[QUOTE=Jeroentje94;622586]Zo veel verschillende BSOD\'s duiden meestal op kapot geheugen of een kapotte harde schijf.\r\nOpen command prompt als Administrator en typ het volgende:\r\nsfc scannow[/QUOTE]\r\nNog geen schijfcontrole gedaan ?\r\n\r\nRechtsklik C[B]:[/B], kies \'[I]Eigenschappen - Extra - Dit volume op fouten controleren[/I]\', en in het vervolgvenster twee vinkjes zetten, OK geven, en je PC herstarten. \r\nKan een uurtje of wat duren.\r\n\r\nNa afloop bij de boot in je logboeken (Toepassingen) kijken op de tijd van boot voor een ingang die waarschijnlijk \'wininit\' heet om het resultaat te lezen.
Link naar reactie
[QUOTE=mboxy;622624]Disk check uitgevoerd en er zijn beschadigde bestanden gevonden maar kunnen niet allemaal worden hersteld.[/QUOTE]\nHier doelde ik eigenlijk op, als dat van de schijfcontrole is dan kan dat echt je probleem zijn.\n[QUOTE=mboxy;622624]op dit moment ben ik de sfc scannow aan het uitvoeren... [/QUOTE]\nHet resultaat van SFC hebben we niet gekregen, dat kan meer vertellen of er (het) beschadigde systeembestanden zijn, en daar lijkt het op, gezien alle BSOD\'s welke rond kernel bestanden lijken plaats te vinden.
Link naar reactie
[QUOTE]Het resultaat van SFC hebben we niet gekregen, dat kan meer vertellen of er (het) beschadigde systeembestanden zijn, en daar lijkt het op, gezien alle BSOD\'s welke rond kernel bestanden lijken plaats te vinden.[/QUOTE]\r\n\r\nBen opnieuw sfc /scannow aan het doen... Computer bevroor bij 27%... Nu nogmaals aangezet in de hoop dat ie niet weer bevriest...
Link naar reactie
[QUOTE=mboxy;623007]Heb het een paar keer getyped maar zie niets verschijnen...[/QUOTE]\r\n\r\nVreemd, als het goed is komt er een gestand genaamd \'sfcdetails.txt\' op je desktop te staan, zelfs als hij geen fouten vind. Het moet er zo uit zien als in het screenshot hieronder. De zwarte lege ruimte heb ik gemaakt, ik had een typfout gemaakt.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;622959]Je hebt al een schijfcontrole gedaan, heb je daarna ook in je logboeken gekeken wat het resultaat was ?\r\nOp het tijdstip van boot na de controle staat er in het logboek voor \'Toepassingen\' een ingang die \'[I]Wininit[/I]\' heet waar het resultaat bij staat.[/QUOTE]\r\n\r\nkan je dit duidelijker omschrijven? ik ben inderdaad bij de logboeken, daar kijk ik onder windows-logboeken>toepassing> hier zie ik heel veel gebeurtenissen maar zie niets staan met de naam wininit?
Link naar reactie
[QUOTE=Jeroentje94;623013]Vreemd, als het goed is komt er een gestand genaamd \'sfcdetails.txt\' op je desktop te staan, zelfs als hij geen fouten vind. Het moet er zo uit zien als in het screenshot hieronder. De zwarte lege ruimte heb ik gemaakt, ik had een typfout gemaakt.[/QUOTE]\r\n\r\noh inderdaad er staat een sfcdetails.txt file op me buroblad maar er staat niets in het bestand, hij is leeg?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...