Ga naar inhoud

bestanden verwijderen van bureaublad


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Dan moet je toch even de foutmelding vertellen, en of het om meerdere bestanden gaat, omdat je een asterix schreef (*.msg).\n\nHeb je het programma waar ze van zijn wel eerst afgesloten ?\n\nHeb je een volledige schijfcontrole gedaan ?\nRechtsklik hiervoor het station, en kies \'[I]Eigenschappen - Extra - Dit volume op fouten controleren[/I]\'. Zet twee vinkjes in het vervolgvenster, en zeg \'[I]Ja[/I]\' tegen het controleren bij de volgende opstart. Herstart je PC waarna de controle gestart wordt. Dit kan een uurtje of wat duren.
Link naar reactie
Er zijn heel wat oplossingen te vinden, maar nooit éénduidig, dus dat wordt proberen....\n\nEen paar schreven dat gebruik van de laatste CCleaner werkte, maar niet hoe het programma dat deed, ik bedoel met welke optie. Er zit dacht ik wel iets in om moeilijk te verwijderen bestanden te verwijderen.\n\nWat je kan proberen is exact (!) het pad + bestandsnaam noteren, opnieuw opstarten en via het F8 menu de Recovery Console starten (prompt omgeving) en daar de opdracht\n[CODE]DEL D:\\pad\\bestandsnaam.ext[/CODE]\ntypen. Dus wel inclusief extensie, noteer alles op voorhand goed.\n\nHet zal zijn dat als er spaties in dat pad voorkomen je om het complete doel een paar dubbele quotes moet zetten, dus:\n[CODE]DEL \"D:\\pad\\bestandsnaam.ext\"[/CODE]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
[QUOTE=robcitroen;621825]Wie kan mij helpen. ik kan *.msg bestanden niet verwijderen van mijn bureaublad\r\n\r\nVia unlocker, veilige modus en via documents an settings\r\n\r\nheb ik het al geprobeerd maar het lukt niet.[/QUOTE]\r\n\r\nIn [U]XP home[/U] kan dit alleen in de veilige modus\r\nMaak eventueel eerst een systeemherstelpunt:\r\nProbeer het volgende eens:\r\nKlik rechts op het bestand dat je wil verwijderen en klik links op Eigenschappen.\r\nGa naar tabblad beveiliging.\r\nKlik op de knop Geavanceerd.\r\nGa naar tabblad Eigenaar.\r\nKlik op de knop Machtigingen wijzigen. (Alleen vista en 7, in XP kan je doorgaan met de volgende regel zoals in jou geval)\r\nSelecteer je eigen gebruikersnaam of voeg* deze toe en selecteer deze en klik op OK.\r\nKlik nogmaals op OK in het Eigenschappen venster en open opnieuw zoals hierboven. \r\n\r\nDus:\r\nKlik rechts op het bestand dat je wil verwijderen en klik links op Eigenschappen.\r\nGa naar tabblad beveiliging.\r\nKlik op de knop Geavanceerd.\r\nIn tabblad Machtigingen kijken of je tussen de Machtigingsvermeldingen onder Naam jou acount ziet, zo niet toevoegen* en volledig beheer geven.\r\nDan klik je op alle venster weer op OK en begin je weer van voor af aan.\r\n\r\nDus:\r\nklik rechts op het bestand dat je wil verwijderen en klik links op Eigenschappen.\r\nGa naar tabblad beveiliging.\r\nKijk daar of jou account daar volledig beheer heeft anders:\r\nDan klik je op de knop Bewerken (Alleen vista en 7, in XP kan je doorgaan met de volgende regel zoals in jou geval)\r\n\r\n* Een account toevoegen in het machtigingenbeleid:\r\nKlik op de knop Toevoegen.\r\nKlik op de knop Geavanceerd.\r\nKlik op de knop Nu zoeken.\r\nSelecteer in de zoekresultaten jou gebruikersnaam en klik op OK.\r\nGeef je account Volledig beheer door dat aan te vinken en klik op OK.\r\nKlik nogmaals op OK.\r\n\r\nKlik rechts op het bestand en klik links op Verwijderen...\r\n\r\n[COLOR=#aa00aa]PS, pas deze info niet klakkeloos zonder kennis toe, het kan er voor zorgen dat je de controle over je systeem verliest bij onkundig gebruik.\r\nKlik je rechts op een bestand en ga je naar de beveiliging, dan gaat dat alleen over dat bestand waar je op rechtsklikte.[/COLOR]
Link naar reactie
[QUOTE=Graadje;621870].msg...... is dat geen message, dus afkomstig van een e-mail provider o.d.?\r\nZet de e-mail providers eens uit en probeer opnieuw deze .msg bestanden te verwijderen.\r\nUitschakelen kan ook via taakbeheer.\r\nWant niet kunnen verwijderen van het bureaublad betekent vaak dat het betreffende programma nog aktief is!\r\nSucces!........[/QUOTE]\r\n\r\nzijn ouwe outlook bestanden las ik net:\r\n[url]http://www.fileinfo.com/extension/msg[/url]\r\n\r\nAls de bestanden niet in gebruik zijn is wat ik in mijn vorige bericht typte de 100% oplossing.\r\n[url]http://forum.computeridee.nl/showpost.php?p=624556&postcount=10[/url]\r\n\r\nAls je een toegang geweigerd fout krijgt bij verwijderen of een boodschap dat het bestand geopent is, daaruit kan je meestal halen waarom een bestand niet verwijderd kan worden.
Link naar reactie
[QUOTE=robcitroen;621842]bij het verwijderen van bestanden ; komt er een scherm met de mededeling ; voorbereiden van recyclen.\r\nDit scherm blijft uren staan zonder dat er wat gebeurt.\r\nIk heb schijfcontrole gedaan[/QUOTE]\r\n\r\nIs je prullenbak beschadigd?\r\nAls je je prullenbak opent, staat er dan iets in?\r\nen als je rechtsklikt in een leeg stukje van de prullenbak en je klikt op eigenschappen, kan je dan het eens zo instellen dat bestanden niet naar de prullenbak gaan maar direct verwijderd worden?\r\nHad je besmettingen?\r\nHoe ben je beveiligd?\r\nStel dat je systeem beschadigd door bijvoorbeeld een infectie of rotte updates kunnen normale oplossingen misschien niet geheel werken.
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...