Ga naar inhoud

bleutooth


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=Niekie30;623364]\"Op schoot\" wordt geen enkele laptop goed gekoeld overigens. Aan de onderzijde zitten de luchtinlaten voor de koeling. \r\nDie Zweedse (pardon Nederlandse) firma verkoopt laptop kussens. Aan de onderzijde een kussen, aan de bovenzijde een mooi vlak plankje, zodat de laptop wel gekoeld wordt.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nJa zoon had het ook al over n kussen voor op schoot,ik zag ze bij IKEA ,zal er 1 halen,nee nog geen brandplekken en morgen zet ik de stofzuiger er op :rolleyes:\r\n\r\nbtw ik zit al 4 jaar tussendoor met mijn minilaptop op de knieen op de bank,nooit last gehad?\r\nVan vastlopers of stof nóóit (windows XP)
Link naar reactie
  • 3 weken later...
De melding die ik zie, meldt een probleem met AVG. Start even in veilige modus op (herhaaldelijk F8 drukken voordat Windows opstart) en verwijder AVG. \nKijken hoe het dan met de foutmeldingen gaat.\nGaat het dan weer goed, dan zou je avg (of een andere virusscanner) weer kunnen installeren. \n\nIk las op een ander forum, dat je vermoedelijk een klein drivertje van AVG mist.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;624818]De melding die ik zie, meldt een probleem met AVG. Start even in veilige modus op (herhaaldelijk F8 drukken voordat Windows opstart) en verwijder AVG. \r\nKijken hoe het dan met de foutmeldingen gaat.\r\nGaat het dan weer goed, dan zou je avg (of een andere virusscanner) weer kunnen installeren. \r\n\r\nIk las op een ander forum, dat je vermoedelijk een klein drivertje van AVG mist.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nooooh oke dan haal ik zo heel AVG weg maar dat kan toch in het configuratiescherm/software? en dan zal ik het opnieuw instaleren.\r\nDus de \'hitte\' is het niet?:D
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;624843]Yep dat kan via configuratiescherm/software.\r\nHet moet zelfs zo. :-)\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nJa maar ik bedoel gewoon gelijk naar configuratiescherm zonder eerst in veilge modes,ik kreeg AVG niet weg heb de AVG remove tool geinstalleerd en nu is ie weg.\r\nHeb nu AVAST maar gedaan.\r\nBedankt;)
Link naar reactie
Toen ik avg er af had en avast erop en herstarte geen vastlopers meer? hoop dat dat het was!! ik heb net nieuwe xp op mijn vaste pc (legale xp) en ik vind hem niet \'smooth\' lopen,ook laden van sites niet! misschien zet ik ook avast op mijn vaste pc met XP.\r\n\r\nEn.............had hem steeds op schoot mijn laptop hahahah! ik zit nu achter mijn vaste pc weer,laptop slaapt ;-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...