Ga naar inhoud

bleutooth


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb van mijn werk een 2de hands Dell latitude gekregen met n schijfje waar vista opstaat,vistastaat er nu op en alles werkt alleen snap ik niet hoe/wat met de BT?\r\nOp mijn vaste pc (XP) zit n BT dongel wat goed werkt,op mijn mini laptop (XP) zit ook n mini BT dongel,werkt ook prima.\r\nHier zie ik op de dell zelf n blauw icoon zitten wat brand dus ik denk.................er zit BT op,nee dus? kan wel de instellingen vinden maar ik heb begrepen/gelezen (forums) dat ik een BT adapter moet inpluggen????? moet ik dus gewoon n BT dongel kopen? vanwaar de aanwezigheid van de BT icoon op deze laptop?als ik eerst nog wat moet toevoegen.
Link naar reactie
[QUOTE=rooie60;621204]Ha! ja werkt ff anders dan n acer laptop,ja drivers opgehaald,bedankt jongens!;)[/QUOTE]\r\n\r\nMaar als ik nu mijn laptop aanzet krijg ik steeds n veld met:peripheral device kan niet door windows worden geinstalleerd?\r\n\r\nPlaats de schijf?? Hij heeft het maar over n stuurprogrammaa,maar BT werkt prima dus ik klik het steeds weg.:confused:
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;621234]Als dat ding ingebouwde BT heeft en die is geheel geïnstalleerd mag dat niet.\r\nWeet je zeker dat je alles van Dell hebt geïnstalleerd? \r\nLees dit ander even door: [url]http://forum.pc-active.nl/viewtopic.php?t=22650&sid=f65b06b9f542abcd37299986a177a611[/url]\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nJa mijn man heeft alles van de Dellsite afgehaald ik had het nummer al voor hem opgezocht onder de laptop,ik denk dat ik gewoon morgen zon plug en play BT dongel koop dan ben ik van het gezemel af,want 1 vor 1 fotos naar de laptop sturen is ook niks!\r\nOp mijn pc en mini laptop gaan er meerdere tegelijk en op de Drell moet ik eerst \'bestanden ontvangen\' aanklikken onderin bij het BT icoon,en ik vind dat niks.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hij blijft steeds dat schermpje geven (bij opstarten) dat ie de periphal BT blabla wilt instaleren en dat we de bijgeleverde schijf erin moeten doen???? de BT werkt al lang? alleen kan het maar een voor een vanaf foon naar dell laptop en daarom kocht ik gisteren n plug and play BT dongel maar daar reageerd de hele dell niet eens op????? \r\nIs dat typisch dell of zo dat ie niks anders pikt?
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Fijne laptop ondanks dat ik vista niet gewend ben,maar ik gebruik deze 3 of 4 x in de week en tussendoor komt het voor dat hij één vast loopt! wat ik dus niet snap want ik heb geen troep of iets geinstalleerd alleen WLM met mail (want outlook is er niet meer voor vista)\r\nIk word hier dus érg kriebelig van,mijn man kan ook niets vinden,hij werkt nu net zo lekker met de BT dongel die ik gekocht heb:(\r\nIk snap dat jullie ook niet weten wat er aan de hand is kan van alles zijn,ik heb gescand op eventuele troep maar niets (heb meerdere onlinescanners gebruikt ook)\r\nIk neem hem anders wel n keer mee naar mijn werk terug!
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;623101]Stop de laptop gewoon, zodat je niets meer kunt doen, maar wel nog beeld hebt?\r\nValt de laptop dan uit en start deze opnieuw op?\r\nBen je iets speciaals aan het doen met de laptop, als deze vast loopt.\r\nIs de laptop erg warm?\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\nSorry voor de late reaktie maar ben net pas thuis van mijn werk.\r\nNee de laptop valt niet uit,het handje staat vast op een plaats en krijg er geen beweging meer in,ik was geloof ik aan het lezen in mijn windows live mail en er net weer uitgegaan om te surfen naar n andere site.\r\nNee de laptop is niet erg warm,maar normaal,ik zet de laptop uit en wer aan en dan is het goed.\r\nMisschien dat deze laptop moeite heeft met windows live messenger?? het is tenslotte n werk/bedrijfs laptop geweest ???\r\n\r\nDat \' één vastloopt\' moet zijn.......inééns vastloopt maar dat begreep je al.
Link naar reactie
Niks te sorry hoor. Ik krijg een mailtje als je reageert en dan ga ik kijken. :-)\n\nOke. Klik eens met rechts op \"Deze Computer\" en kies Beheren.\nKies voor \"Logboeken\".\nMaak het plusje ervoor open en kijk in het \"Toepassing logboek voor Windows.\"\n\nKijk eens welke foutmeldingen of waarschuwingen er voorkomen op de tijdstippen van het vastlopen. (Een aantal waarschuwingen in zo\'n logboek is heel normaal). \n\nOp zo\'n \"fout\"regel kan je dubbel klikken met links en meer over de gemelde fout lezen.\nMogelijk kan je wat teksten hier posten.\n\nWe zoeken er eentje die vaak of regelmatig voorkomt, vlak voor of tijdens de vastlopers. \n\nNiek
Link naar reactie
Nou de enige die er steeds staat is:\r\nBron; eventlog\r\ngebeurtenis ID ; 6008\r\nniveau\'; fout\r\nTaakcategorie\'; geen\r\nTrefwoorden; klassiek\r\n\r\nVerder snap ik er niks van,weet ook bijgod niet hoe het hier te plaatsten ,maar dat wordt me allemaal te ingewikkeld,ik neem hem wel mee terug naar het werk.\r\nToch bedankt\r\n\r\nen 7006 ook stuk of 15
Link naar reactie
[url]http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-performance/unexpected-shutdown-event-id6008/0790ff7c-76cd-4bfe-8202-a3d0c08c49ea[/url]\n\nDeze site geeft aan wat de mogelijke oorzaak kan zijn:\nZe geven de schuld min of meer aan onvoldoende koeling, dan wel de voeding.\n\nHeb je met de stofzuiger aan de onderzijde alle roosters wel eens flink stof gezogen? \n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...