Ga naar inhoud

Weet iemand Windows 8 x 64 (probeer) versie?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=Desperado;619833]Via de officiele weg is hij nog niet in het Nederlands \n\nEn Illegaal is hier verboden . zie de huisregels.[/QUOTE]\nGelijk weer iemand die moet melden dat illegaal hier verboden is?\nVraag ik dat dan? :confused:\n\nIk zit hier al een paar dagen hoor.\nLegaal staat of stond hij op veel officiële (legale) sites.\nMaar je moet maar net tegen een NL versie aanlopen.;)
Link naar reactie
[QUOTE=Edmoor;619845]Pas 7,5 jaar :cool:\nEn ik zie net dat we op dezelfde dag geregistreerd hebben.[/QUOTE]\nInderdaad, leuk toch?\nEn dat is nog de nieuwe versie, wij zaten ook al bij het eerste forum.:D\n\nWij zijn eigenlijk oude rotten.;);)\n\n-----------\n\nMaar tussen drie haakjes, die opmerkingen zie je wel vaker: als een lezer (NewBee :D) het weer beter weet, met; zie de - Huisregels -.:cool:\n\nMaar het valt blijkbaar niemand op dat er in Computeridee diverse keren staat hoe je bepaalde dingen kunt omzeilen om iets illegaals te krijgen.\nEn meer van die dingen.\nDan denk ik: zoooo, dat had ik toch niet verwacht van het blad.\nIk heb daar totaal geen moeite mee hoor, ik speel niet voor politieagent.\nVeel dingen zijn toch niet tegen te houden, of makkelijk te vinden.:wink:
Link naar reactie
Hoewel ik het helemaal met je eens ben snap ik best wel dat er geen illegale zaken besproken mogen worden omdat het CID Forum er eerder al eens juridische problemen mee heeft gehad. Maar sommigen roepen het wel erg snel, je vroeg er inderdaad niet om.\n\nVan wanneer de jongste Windows 8 versie is weet ik zo niet. Ik heb een versie gedownload en op een VM draaien. Daarna geen update gedaan omdat het allemaal prima werkt. Inclusief de preview van Office 2013 :-)\nIk wacht de officiële release af, die is dan ook in het Nederlands verkrijgbaar.
Link naar reactie
Ja, dat was toen een heel gedonder, maar ook in een heel andere tijd.\nNog iets daar voor werden er ook om illegale dingen gevraagd en was er een die het altijd op zocht met de directe link erbij, dat weet ik nog wel, ben de naam even kwijt. Ik was het niet :D\nwas wel makkelijk, want velen profiteerden mee natuurlijk.\n\nWas veel te grof.\nMaar heden ten dage iemand eens helpen, eventueel per PM, ach.....\n\nIk wacht ook maar af, ben net met die Engelse Win8 in de weer geweest, maar voor mij even niet handig.\nback-up weer teruggezet.\n\nZal niet zo lang meer duren denk ik, dan probeer ik het nog eens, maar de oude Windows \"Start\" enz. wil ik wel gelijk terug zetten, dat was geen probleem las ik al eens.\n\nOffice, ja is allemaal leuk en aardig, maar voor mij veel te ingewikkeld, gebruik er maar een procent van of zo, maar weer wel handig om andere dingen te kunnen openen.\nHeb 2010.\n\ne-mail gebruik ik er niet van, zit nog steeds met Windows Mail in Win7 werkt op zich goed.\nZal vandaag of morgen nog eens gaan proberen of ik een beter alternatief kan vinden voor Outlook E.\nWas altijd wel wat mee, en dus niet handig, voor mij dan.:D
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
Inmiddels al verschillende keren langs gekomen. Velen zullen het TOP vinden met die tegelachtige dingen, persoonlijk vind ik dat minder.:D\n\nHeb er gelijk de Start knoppen in gezet dat werkt al een heel stuk prettiger.\nAf en toe wip ik even over, maar zie nog niet in waarom ik hem zou moeten vervangen voor Win7.\nHet lijkt wel wat sneller te gaan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...