Ga naar inhoud

Pictogrammen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Gebeurd regelmatig dat alle pictogrammen opnieuw worden opgeladen als ik naar de betreffende map ga. Ik heb 755 Videoclipsen(pictogrammen) en zo\'n 1200 Mp3 songs (pictogrammen.)en diverse documenten. Hoe kan ik dit voorkomen.Het neemt veel tijd in beslag ,wachten tot alle pictogrammen weer zijn geladen.\r\n\r\nWindows7 Ultimate\r\n Internet Explorer9
Link naar reactie
Onderverdelen in submappen.\nMaak een aparte map voor video`s, plaatjes en documenten.\nDeze mappen bestaan eigenlijk al standaard in Windows.\nOok kan je in deze map nog alles onderverdelen in submappen.\nBijvoorbeeld, Foto`s: \"vakantie Spanje\" en \"Vakantie Portugal\" \"Mijn Honden\"\nVideo`s kan je ook zo onderverdelen.\nHierdoor zullen de inmiddels minder pictogrammen mogelijk sneller geladen worden.
Link naar reactie
De video\'s,afbeeldingen,Mp3 en documenten zitten in aparte mappen en submappen dus dat is niet het probleem.Het steeds herladen dat is het probleem.\r\n\r\n[QUOTE=webleyboy;619480]Onderverdelen in submappen.\r\nMaak een aparte map voor video`s, plaatjes en documenten.\r\nDeze mappen bestaan eigenlijk al standaard in Windows.\r\nOok kan je in deze map nog alles onderverdelen in submappen.\r\nBijvoorbeeld, Foto`s: \"vakantie Spanje\" en \"Vakantie Portugal\" \"Mijn Honden\"\r\nVideo`s kan je ook zo onderverdelen.\r\nHierdoor zullen de inmiddels minder pictogrammen mogelijk sneller geladen worden.[/QUOTE]
Link naar reactie
Je kan ook het volgende proberen.\nOpen deze computer.\nRechter muis knop op C: schijf en klik op Eigenschappen.\nVink het volgende aan: \"De inhoud en de eigenschappen van bestanden op dit station mogen worden geïndexeerd\"\nDoe dit ook bij de D: schijf als daar je muziek op zou staan.\n\nDit kan het proces versnellen van het zoeken naar alle liedjes in je map of alle foto`s in je map.
Link naar reactie
Stond al aangevinkt.:([QUOTE=webleyboy;619538]Je kan ook het volgende proberen.\r\nOpen deze computer.\r\nRechter muis knop op C: schijf en klik op Eigenschappen.\r\nVink het volgende aan: \"De inhoud en de eigenschappen van bestanden op dit station mogen worden geïndexeerd\"\r\nDoe dit ook bij de D: schijf als daar je muziek op zou staan.\r\n\r\nDit kan het proces versnellen van het zoeken naar alle liedjes in je map of alle foto`s in je map.[/QUOTE]
Link naar reactie
Gebeurd regelmatig dat alle pictogrammen opnieuw worden opgeladen als ik naar de betreffende map ga. Ik heb 755 Videoclipsen(pictogrammen-iconen) en zo\'n 1200 Mp3 songs (pictogrammen-iconen.)en diverse documenten. Hoe kan ik dit voorkomen.Het neemt veel tijd in beslag ,wachten tot alle pictogrammen weer zijn geladen.\r\n\r\nWindows7 Ultimate\r\nInternet Explorer9 \r\n\r\n[U]De Oplossing[/U]\r\nOpen Windows verkenner -> Klik op Organiseren -> Map en Zoekopties -> Weergave -> vink aan-> BestandsPictogrammen op Miniaturen Weergeven -> klik op Toepassen -> OK.\r\n\r\nOpen [U]CCleaner[/U] : \r\nCCleaner leegt standaard je iconcache, dit kan je bij de instellingen uitzetten.\r\n\r\nOpen de Verkenner -> Computer -> Klik met r.muis op Lokale Station C -> Eigenschappen -> SchijfOpruiming -> Haal het vinkje weg bij Miniaturen. Doe dit ook bij de andere stations.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...