Ga naar inhoud

Beschadigt document na plotselinge afsluiting


Anoniem2

Aanbevolen berichten

| Ik wist niet onder welke rubriek ik dit moest plaatsen | \r\n\r\nHallo,\r\n\r\nIk zit met een probleem. Ik ben uren met een werkstuk voor school bezig geweest, tussendoor heb ik het veel opgeslagen maar ineens kwam er een blauw beeld en startte de computer ploteling opnieuw op. Het worddocument waar ik mee bezig was was uit het beeld verdwenen en toen ik het probeerde te openen lukte dat niet omdat het bestand beschadigt is. (Ik gebruik trouwens Microsoft Word 97\')\r\n\r\n* Ik heb er geen back-up van\r\n* Ik heb een systeembeheer uit laten voeren (overigens niet geaffanceerd)\r\n* Ik heb \'\'Word repair\'\' gedownload en het bestand proberen te maken; er was wel resultaat maar helaas niet optimaal. De tekstopmaak was geheel verdwenen en de plaatjes. Ook was de tekst erg incompleet.\r\n\r\nNu hoop ik dat ik mijn bestand nog weer op een of andere manier geheel in zijn oude staat terug kan halen, maar ik heb Google al afgezocht en kwam niet tot een oplossing.\r\nAls jullie een mogelijke oplossing weten zou ik dat graag willen weten, en het hoe-en-wat erbij.\r\n\r\nBij voorbaat dank.
Link naar reactie
Kijk hier eens:\n[url]http://support.microsoft.com/kb/827099/nl[/url]\nDe vaste standaard locatie van herstel bestanden in Windows 7 met Word 2010 (ik heb geen 2007) is overigens: C:\\Users\\\"gebruiker\"\\AppData\\Roaming\\Microsoft\\Word\\ \nHiervoor moet je vermoedelijk wel bij de mapopties de verborgen bestanden zichtbaar zetten.\n\nEen goede les is in dit geval ook om een in fasen gemaakt belangrijk document met versienummers (dus \"belangrijk V1, belangrijk V2 etc. op te slaan en op meer dan 1 locatie, waarbij de 2e locatie een usb stick of schijf is. \n\nNiek
Link naar reactie
Die website heb ik al bezocht, maar helaas werkten geen van deze opties.\r\nIk heb trouwens geen word 2007 maar word 1997, een vrij oude Word dus waarbij er nog niet de optie is om Word te dwingen het bestand te herstellen.\r\n\r\nJa, dat is zeker een goede les. Ik zal het onthouden voor de volgende keer dat ik een (belangrijk) document maak.\r\n\r\nToch bedankt voor je reactie!
Link naar reactie
Ik denk dat je inderdaad zoals Niekie30 zegt als enige optie hebt om herstel bestanden en tijdelijke bestanden te zoeken en hopen dat het de juiste is.\n\nDe locatie die Niekie30 zegt is juist en kan je proberen.\nOok kan je de volgende locatie proberen: C:\\Users\\\"gebruiker\"\\Documents\n\nOok kan je dit nog proberen: Start --> Uitvoeren --> typ: %temp%\nIn het venster dat zal openen staan vele tijdelijke bestanden, misschien ook je Word bestandje?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...