Ga naar inhoud

Vertaling Adobe PDF-files


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste,\r\nIk heb bij Adobe een betaalde versie van Multilizer(vertaler) PDF gekocht online.\r\nNu heb ik hetvolgende probleem.\r\nAls ik een vertaalde PDF-file open die al in het nederlands vertaald is , gaat dit programma altijd vertalen van nederlands naar nederlands zelfs indien dit niet nodig is omdat deze al vertaald is.Kan ik dit verhelpen want dit neemt veel tijd (soms 3 \'a 400 blz.) in beslag en is niet nodig.\r\nZijn er nog mensen met dit probleem?\r\nHoe kan ik dit oplossen?
Link naar reactie
Eh, door hem na het vertalen niet meer met de vertaaltool te openen? Dat voegt dan immers niks meer toe, dan kun je net zo goed een standaard PDF reader gebruiken.\n\nJe zou ook even kunnen kijken of er een optie in dat programma zit waardoor hij überhaupt automatisch begint met vertalen bij het openen van een PDF.
Link naar reactie
Het programma gaat onmiddelijk al mijn PDF-files zoeken om te vertalen zefs deze die al vertaald zijn.\r\nAltijd komt er het openingswindow waar ik enkel kan upgraden en nog een paar links zoals quota bijkopen.FAQ\'s waarmee ik niet geholpen word en help met hetzelfde verhaal.\r\nIk kan niet in het programma veranderen.
Link naar reactie
Misschien helpt het volgende:\n[quote]Als ik een vertaalde PDF-file open die al in het nederlands vertaald is [/quote]*pdf moet dus automatisch gelinkt worden naar Adobe Reader en niet naar Multilizer.\n\nAfhankelijk van je besturingssysteem, voor Vista en Windows7: \n\nGa naar Start (ikoon links onder in de hoek) en klik op Standaard programma\'s (rechts in het venster). Klik in het nieuwe scherm op \"Een bestandstype of protocol aan een programma koppelen\". \nNu worden alle bestandsextensies in een lijst getoond. Zoek in de lijst de extensie op (*pdf) waaraan je een programma wilt koppelen en druk dan bovenin op de knop \"Ander programma\". In het venster wat opent zie je dan de aanbevolen programma\'s voor het bestandstype. Selecteer hier Adobe Reader of zoek deze op door op bladeren te klikken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...