Ga naar inhoud

XP the screen of Death


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hebben jullie dit ook al meegemaakt,\r\nDe laatste maanden bij verschillende pc\'s van de jaren 2000 - 2009 met de IDE Hardeschijven bij herinstallaties, de Death screen opduiken.\r\nDit gebeurd bij mij enkelt met xp installatie.\r\nHet lijkt wel of de xp het zat is, of dat de IDE moe zijn.\r\nOp 1 of ander manier vernaggeld de xp deze schijven.\r\nBij een handmatige partitie configuratie krijg je hem wel weer goed, maar het duikt weer op bij xp installatie. En dan heb ik het over verschillende orginale installatie cd\'s\r\n\r\nIk ben benieuwd of andere ook dit vaak tegenkomt.
Link naar reactie
[quote]Bij een handmatige partitie configuratie krijg je hem wel weer goed, maar het duikt weer op bij xp installatie. En dan heb ik het over verschillende orginale installatie cd\'s[/quote]\r\nDit is niet gebruikelijk nee en ik herken dit fenomeen ook niet.\r\n\r\nWat veel verstandiger zou zijn is om de gegevens van de blue screens eens op te schrijven en te checken, best kans dat je op die manier de oorzaak ook kunt achterhalen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...