Ga naar inhoud

LG 3D monitor en Nvidia 8800GT


Aanbevolen berichten

Beste mensen,\r\n\r\nIk ben van plan een LG D2542P cinema-3d monitor aan te schaffen. Nou las ik ooit dat 3D-monitoren alleen 3d kunnen laten zien via een HDMI-poort, en nu heb ik alleen DVI-poorten...\r\nIk dacht dat DVI en HDMI electronisch het zelfde waren en dat dus niet uit zou moeten maken? Kan ik door deze monitor op DVI te gebruiken de 3d-functie gebruiken?\r\n\r\nAlvast hartelijk dank!\r\n\r\nWVD
Link naar reactie
[QUOTE=Anacho;610119]Zou in principe moeten gaan DVI en HDMI zijn allebei digitaal alleen zit bij HDMI het geluid erbij , maar ik denk dat je problemen met je framerate gaat krijgen omdat alle beelden dubbel uitgevoerd moeten worden, of je moet de settings zo laag gaan zetten dat het er niet meer uitziet.[/QUOTE]\n\nVaak wordt de framerate omlaag gegooid - 30 Hz per oog bijvoorbeeld. Zal inderdaad een beetje van het spel afhangen, die 8800GT is inmiddels al redelijk op leeftijd en zal de meeste moderne games niet meer voluit trekken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...