Ga naar inhoud

Melding update


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo wie kan mij verder helpen,\r\n\r\nIk krijg op mijn Toshiba laptop de volgende melding van Toshiba,\r\n\r\nToshiba tempro\r\nStuurprogrammatype: Bios Update\r\nEr is een nieuw software stuurprogramma voor uw notebook beschikbaar.\r\n\r\nIs het verstandig deze te down loaden en te installeren want alles werkt nu perfect of komen er dan wijzigingen zodat ik andere dingen opnieuw moet installeren.\r\n\r\nBedankt voor jullie reactie
Link naar reactie
het eerste wat ik doe op nieuwe systemen is het verwijderen van allerlei update-zoekers uit de startup-lijst, behalve uiteraard win update en antivirus.\r\nals je systeem geen hiks vertoont en aan je verwachtingen voldoet: niet updaten.\r\nin sterkere mate geldt dat voor bios-updates: als die misgaat kan je het systeem naar de recycling brengen.\r\nadvies dus: niet doen! en haal die updatezoekers uit je startup-lijst
Link naar reactie
[QUOTE=corb;609693]\r\nIs het verstandig deze te down loaden en te installeren want alles werkt nu perfect of komen er dan wijzigingen zodat ik andere dingen opnieuw moet installeren.[/QUOTE]\r\nBIOS update is niet voor niets, maar ook niet zonder risico. Als je het doet zorg dan dat alles stabiel aan de netstroom ligt, en op geen manier de boel onderbroken kan worden. (...zoonlief mag dus écht niet over het snoertje struikelen zullen we maar zeggen.)\r\n\r\nMaar dat is al gezegd, ik reageer eigenlijk met een antwoord op je laatste vraag[B]:[/B] nee, na een BIOS update zal er verder geen aanpassing van het systeem nodig zijn, alles zal moeten werken zoals het daarvóór ook deed. De update staat op zichzelf.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...