Ga naar inhoud
  • 0

Dit exemplaar van Windows is niet legitiem


Anoniem2

Vraag

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Het kan zijn dat er iemand anders dezelfde registratiecode (de cijfer letter combinatie die je invoert als je Windows voor het eerst installeert) illegaal in gebruik heeft, als MS hier achter komt worden beide installaties niet legitiem. Je kan hiervoor met MS bellen, daar kunnen ze constateren dat de registratiecode bij jouw product-id hoort. Je krijgt dan waarschijnlijk een nieuwe code. je product-id vind je via \"deze computer\">systeemeigenschappen, de code staat onderaan.
Link naar reactie
  • 0
had ik ook op mn hp computer, werd van het kastje naar de muur gestuurd (van hp moest ik bij microsoft zijn en van microsoft bij hp) om vervolgens mn pc maar op te sturen naar hp.\r\ndaar had ik niet zo\'n zin en met wat geluk kwam ik erachter dat de serie nummer in mn computer een hele andere was dan op de sticker staat. dus via regedit heb ik de product id veranderd, toen de serial van de sticker ingevuld, en sindsdien geen problemen.\r\nwerd me later door hp verteld dat zo\'n serial meerdere keren gebruikt word.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...