Ga naar inhoud

NSIS Error


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Heey,\r\n\r\nLaatst deed zo\'n programma van me opeens vaag, dus scande ik hem met malwarebytes en toen bleek dat ie allemaal virussen ofzo bevat, en werd dus uiteindelijk verwijderd. Maar nu probeer ik hem weer te downloaden, maar dan krijg ik deze melding:\r\n\r\nNSIS Error\r\nInstaller integrity check has failed. Common causes include incomplete download and damaged media. Contact the installer\'s author to obtain a new copy.\r\n\r\nMore infomartion at:\r\n[url]http://nsis.sf.net/NSIS_Error[/url]\r\n\r\n\r\nWeet iemand of ik dit probeer dus nog kan oplossen?\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie
Ik vermoed dat je pc verre van clean is. Kennelijk wordt je gedownloade bestand gewijzigd, waardoor de check niet meer klopt.\nTenzij je Mbam van een vage site af haalt, zal dat toch een ander beestje op je pc zijn.\n\nStart eens op in veilige modus met netwerk ondersteuning (F8 persen, voordat Windows opstart) en doe bij een aantal betrouwbare sites een antivirusscan.\nBetrouwbare sites zijn o.a.de sites van bitdefender, Symatek, AVG, Avast, Norman etc.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;608645]Ik vermoed dat je pc verre van clean is. Kennelijk wordt je gedownloade bestand gewijzigd, waardoor de check niet meer klopt.\r\nTenzij je Mbam van een vage site af haalt, zal dat toch een ander beestje op je pc zijn.\r\n\r\nStart eens op in veilige modus met netwerk ondersteuning (F8 persen, voordat Windows opstart) en doe bij een aantal betrouwbare sites een antivirusscan.\r\nBetrouwbare sites zijn o.a.de sites van bitdefender, Symatek, AVG, Avast, Norman etc.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb AVG gedownload in de veilige modus met netwerk ondersteuning, maar die programma voert geen scan uit ofzo in die modus.. :S
Link naar reactie
Als je precies doet wat er op de NISS site staat vermeld dan moet het lukken.\n\nIk vermoed overigens dat malwarebytes meer heeft verwijdert dan eigenlijk nodig was(falls positifs), er is overigens een malwarebytes log file aanwezig waarin staat wat er allemaal is gevonden en verwijdert.\n\nGa met de aanwijzingen op de NISS site tot de aanwijzing dat alles is verwijdert.\n\nZorg in elk geval dat, nadat je het programma hebt verwijdert je de schijf checkt op virussen en de schijf controleert op fouten en deze gelijk laat repareren.\n\nNadat je alles schoon hebt installeer je NISS weer en zou het goed moeten zijn.
Link naar reactie
Via google translate in 2 klikken: [url]http://translate.google.nl[/url]\n\nLet wel op het is een computer vertaling, dus niet altijd even gemakkelijk leesbaar.\n\n[QUOTE]Waarom krijg ik NSIS Error\n(Doorverwezen vanaf NSIS Error)\n\nAls u het bereiken van deze pagina van een foutmelding, bent u een probleem met het installeren van een programma. Het gedownloade bestand is onvolledig of gewijzigd ten opzichte van het originele bestand. Hoewel deze pagina zal een overzicht van fundamentele oplossingen:\n\nNeem contact op met de uitgever of ontwikkelaar van het programma dat u installeert voor volledige ondersteuning.\nWat betekent dit bericht betekenen?\n\nDe installateur is mislukt een zelf-check. Dit betekent dat voor sommige acties, het installatiebestand is gewijzigd van zijn oorspronkelijke vorm. Als de installatie waren om verder te gaan, zou de software te installeren niet compleet zijn en zal worden gebroken. Om verdere problemen te voorkomen, de installateur weigerde om verder te gaan.\nHoe los ik het probleem?\n\nEr zijn een aantal manieren de installateur kan worden gewijzigd, maar we zullen dekken stappen om het probleem op te lossen op uw einde. Als al deze stappen niet werken, neem dan contact op met de ontwikkelaars of uitgevers van de software die u probeert te installeren of uw normale computer support kanalen.\n\n\nAls de software verkregen Internet\n\n Maak uw browser cache.\n Schakel alle download versnellers of managers en opnieuw downloaden het installatieprogramma.\n Wijzig de naam van de installateur dus het is een eenvoudige een-woord naam zonder speciale tekens (zonder het verwijderen van de. Exe achtervoegsel)\n Voorbeeld: install.exe\n Download de installer van een andere bron zijn goedgekeurd door de software-ontwikkelaar of uitgever.\n Het is mogelijk beschadigd op de server, of de verbinding met de server is onbetrouwbaar vanaf uw locatie.\n Update uw anti-virus software (indien geïnstalleerd) en opnieuw downloaden het installatieprogramma.\n Schakel uw anti-virus software en opnieuw downloaden het installatieprogramma.\n Download de installer met een andere computer en kopieer het naar de oorspronkelijke computer.\n Als u de nVidia firewall geïnstalleerd, verwijdert u het programma en opnieuw downloaden het installatieprogramma.\n Zoeken naar en verwijderen van malware en virussen op uw systeem.\n Controleer de vaste schijf met behulp van scandisk, chkdsk, of een andere harde schijf repair tool.\n Voor de bevolking van Roemenië die gebruik maken van FireFox in de Roemeense taal proberen deze tutorial: [url]http://www.tutorialepc.ro/nsis-error-error-launching-installer-remediere-problema-2.html[/url]\n\nAls de software werd verkregen uit een cd, dvd of andere fysieke media:\n\nAls u het ontvangen van dit probleem vanuit een installateur zich op een schijf of andere media naast het internet, dan is het probleem kan te wijten zijn aan een hardware storing of een grotere kans de fysieke media worden beschadigd. Probeer het lezen van bestanden uit andere delen van de media. Als u het ontvangen van leesfouten met andere bestanden op de schijf, dan is het probleem waarschijnlijk als gevolg van beschadigde media. U moet de bron van de fysieke media voor een vervanging contact op te nemen.\nFinal Opties\n\nAls laatste redmiddel kan de installateur worden uitgevoerd, ook al is het beschadigd. Om de corruptie-test te omzeilen, pass / NCRC op de opdrachtregel. Om dit te doen, ga naar-Start> Uitvoeren, typ cmd en druk op Enter. Een zwarte console venster te openen. Sleep de installateur in het venster op de spatiebalk en typ / NCRC. Weer druk op Enter en de installateur moeten beginnen. Dit is niet aan te raden!\n\nAls al het andere mislukt, moet u ofwel de ontwikkelaars van de software die u probeert te downloaden of uw personal computer support kanalen contact op te nemen.\nWaarom kan NSIS mij helpen?\n\nNSIS ontwikkelde de \"enveloppe\" dat de software die u probeert te installeren, niet de software zelf bevat. NSIS is een open-source gemeenschap die de software, die software installeert zich ontwikkelt. Hiermee kan elke software-ontwikkelaar, met inbegrip van u, om NSIS te gebruiken om het proces van het installeren van software te vereenvoudigen. De problemen die je ondervindt gepaard gaan met een externe partij het wijzigen van de installateur en is buiten de controle van NSIS \'.\n\nNogmaals, wij benadrukken dat u de ontwikkelaar of uitgever van de software die u probeert te installeren contact op te nemen. NSIS niet maken van de software die u probeert te installeren en dus NSIS kan je niet helpen verder dan de stappen op deze pagina.\nNSIS Foutmeldingen\n\nVoor openbare record, hier zijn wat de NSIS foutmeldingen als volgt uitzien:\n\nInstaller integriteitscontrole is mislukt. Veel voorkomende oorzaken zijn onder andere\nonvolledige download en beschadigde media. Neem contact op met de\ninstallateur auteur om een ​​nieuw exemplaar te verkrijgen.\n\nMeer informatie op:\n[url]http://nsis.sf.net/NSIS_Error[/url]\n\nIn NSIS versies voor 2.35 (onafhankelijk van de geïnstalleerde software), de fout staat:\n\nDe installateur die u probeert te gebruiken is beschadigd of onvolledig is.\nDit kan het gevolg zijn van een beschadigde schijf, een mislukte download of een virus zijn.\n\nU kunt de auteur van deze installateur contact opnemen om een ​​nieuw exemplaar te verkrijgen.\n\nHet is mogelijk om dit uit met behulp van / NCRC command line switch over te slaan\n(Niet aanbevolen).[/QUOTE]
Link naar reactie
Ja zover kwam ik ook wel, heb het meer over de zinnen als:\r\nSchakel alle download versnellers of managers en opnieuw downloaden het installatieprogramma.\r\nWijzig de naam van de installateur dus het is een eenvoudige een-woord naam zonder speciale tekens (zonder het verwijderen van de. Exe achtervoegsel)\r\n\r\nWat bedoelen ze dan met versnellers etc.\r\n\r\nMaare ik hoef toch alleen die 11 stappen te volgen?
Link naar reactie
Leeg uw browser cache.\n\nSchakel alle download versnellers of managers uit download opnieuw het installatieprogramma.\n\nWijzig de naam van de installatie dus het is in een-woord naam zonder speciale tekens (zonder het verwijderen van het. Exe achtervoegsel)\n\nVoorbeeld: install.exe\n\nDownload de installer van een andere bron goedgekeurd door de software-ontwikkelaar of uitgever.\n\nHet is mogelijk beschadigd op de server, of de verbinding met de server is onbetrouwbaar vanaf uw locatie.\n\nUpdate uw anti-virus software (indien geïnstalleerd) en download opnieuw het installatieprogramma.\n\nSchakel uw anti-virus software uit en download opnieuw het installatieprogramma.\n\nDownload de installatieprogramma van een andere computer en kopieer het naar de oorspronkelijke computer.\n\nAls u de nVidia firewall geïnstalleerd, verwijder deze en download opnieuw het installatieprogramma.\n\nZoeken naar en verwijder malware en virussen op uw systeem.\nControleer de vaste schijf met behulp van scandisk, chkdsk, of een andere harde schijf repair tool.\n\nEigenlijk is de volgorde 1,2,6,9,10,5,4 de rest is eigenlijk niet zo belangrijk.\nNadat je NISS opnieuw hebt gedownload en je virusscanner hebt bijgewerkt en een scan hebt gedaan en de schijfcontrole hebt ingesteld MET reparatie start dan de computer opnieuw op en doe een virusscan.\nZet dan de virusscanner uit en installeer NISS opnieuw.
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;608671] 1. Leeg uw browser cache.\r\n\r\n2. Schakel alle download versnellers of managers uit download opnieuw het installatieprogramma.\r\n\r\n3. Wijzig de naam van de installatie dus het is in een-woord naam zonder speciale tekens (zonder het verwijderen van het. Exe achtervoegsel)\r\n\r\n4. Voorbeeld: install.exe\r\n\r\n5. Download de installer van een andere bron goedgekeurd door de software-ontwikkelaar of uitgever.\r\n\r\n6. Het is mogelijk beschadigd op de server, of de verbinding met de server is onbetrouwbaar vanaf uw locatie.\r\n\r\n\r\n\r\n9. Download de installatieprogramma van een andere computer en kopieer het naar de oorspronkelijke computer.\r\n\r\n10. Als u de nVidia firewall geïnstalleerd, verwijder deze en download opnieuw het installatieprogramma.\r\n\r\nZoeken naar en verwijder malware en virussen op uw systeem.\r\nControleer de vaste schijf met behulp van scandisk, chkdsk, of een andere harde schijf repair tool.\r\n\r\nEigenlijk is de volgorde 1,2,6,9,10,5,4 de rest is eigenlijk niet zo belangrijk.\r\nNadat je NISS opnieuw hebt gedownload en je virusscanner hebt bijgewerkt en een scan hebt gedaan en de schijfcontrole hebt ingesteld MET reparatie start dan de computer opnieuw op en doe een virusscan.\r\nZet dan de virusscanner uit en installeer NISS opnieuw.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nOke bedankt!\r\n\r\nMaar ik heb nog ff wat vragen:\r\n- Stap 1 kan je toch gewoon doen met CCleaner?\r\n- Hoe moet ik bij stap 2 die dingen uitschakelen en waar/wat moet ik eigenlijk het precies opnieuw downloaden? en dan moet ik deze een naam dat eindigt op .Exe\r\n- Bij stap 5 wat voor installer moet ik downloaden en waar?
Link naar reactie
Stap 1, ligt eraan welke browser je gebruikt maar het staat in bijna allemaal onder Extra/Opties/Privacy geschiedenis wissen. \nStap 2, als je een download versneller gebruikt dan moet je die uitzetten, maar ik neem aan dat je [URL=\"http://nsis.sourceforge.net/Download\"]NISS[/URL] gewoon van de Website hebt gedownload.\nDus NISS opnieuw downloaden en als de download een andere naam heeft bijvoorbeeld niss.exe dan moet je niss hernoemen naar install dat word dan install.exe, met rechts op het bestand klikken en kiezen voor naam wijzigen.\n\nStap 5, je moet dus NISS opnieuw downloaden [URL=\"http://nsis.sourceforge.net/Download\"]hier[/URL] maar dat gaf ik eerder al aan.\n\nGebruik in eerste instantie [URL=\"http://www.zdnet.nl/reviews/100862/revo-uninstaller-1-80/\"]Revo Uninstaller[/URL] om NISS goed te verwijderen. \nEn daarna dus eerst even dit \"Nadat je NISS opnieuw hebt gedownload en je virusscanner hebt bijgewerkt en een scan hebt gedaan en de schijfcontrole hebt ingesteld MET reparatie start dan de computer opnieuw op en doe een virusscan.\nZet dan de virusscanner uit en installeer NISS opnieuw. \" doen.
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;608711]Stap 1, ligt eraan welke browser je gebruikt maar het staat in bijna allemaal onder Extra/Opties/Privacy geschiedenis wissen. \r\nStap 2, als je een download versneller gebruikt dan moet je die uitzetten, maar ik neem aan dat je [URL=\"http://nsis.sourceforge.net/Download\"]NISS[/URL] gewoon van de Website hebt gedownload.\r\nDus NISS opnieuw downloaden en als de download een andere naam heeft bijvoorbeeld niss.exe dan moet je niss hernoemen naar install dat word dan install.exe, met rechts op het bestand klikken en kiezen voor naam wijzigen.\r\n\r\nStap 5, je moet dus NISS opnieuw downloaden [URL=\"http://nsis.sourceforge.net/Download\"]hier[/URL] maar dat gaf ik eerder al aan.\r\n\r\nGebruik in eerste instantie [URL=\"http://www.zdnet.nl/reviews/100862/revo-uninstaller-1-80/\"]Revo Uninstaller[/URL] om NISS goed te verwijderen. \r\nEn daarna dus eerst even dit \"Nadat je NISS opnieuw hebt gedownload en je virusscanner hebt bijgewerkt en een scan hebt gedaan en de schijfcontrole hebt ingesteld MET reparatie start dan de computer opnieuw op en doe een virusscan.\r\nZet dan de virusscanner uit en installeer NISS opnieuw. \" doen.[/QUOTE]\r\n\r\nHoe bedoel je eigenlijk virusscanner bijwerken? Zal ik gewoon Avira verwijderen en opnieuw installeren? En hoe vind ik en stel ik de schijfcontrole in met reparatie?
Link naar reactie
Als je er dagelijks mee werkt dan gebeurt dat wel automatisch, maar ik heb hier b.v. een PC die ik maar ééns in de maand even aanzet, en dan moet ik toch als allereerste even \'handmatig\' updaten (één klik, stelt natuurlijk niks voor) voordat ik er verder iets mee doe.\r\n\r\nOf als je net een AV geïnstalleerd hebt, moet het toch ook gedaan worden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...