Ga naar inhoud

Win 7 startup freeze


Aanbevolen berichten

Ik zit met het volgende probleem:\nWindows 7 geeft aan bij het opstarten de keuze voor\n-Normaal starten\n-Opstart herstel\n\nBij beide opties loopt hij vast.\n\nOm verdere vragen meteen te beantwoorde:\n-Ik draai vaak genoeg een virus scan\n-Ik had geen problemen toen ik de pc voor het laatst afsloot\n-Ik onderhoud mijn pc goed, geen stof etc\n-De laatste keer dat ik mijn pc afsloot sloot hij goed en normaal af\n\nWie mij hiermee kan helpen alvast erg bedankt.\n\nSander\n\nSystem info:\nWin 7\nAMD athlon x2\nradeon hd 3650\nASUS m4n78-am\nWerk geheugen 4GB\n\nEDIT:\nBij normaal opstarten loopt hij meteen vast en bij opstart herstel loopt hij vast als de balk met bestanden laden vol is.
Link naar reactie
[QUOTE=Anacho;606933]En we gewoon nieuwsgierig zijn en het willen weten:mrgreen:[/QUOTE]\r\n\r\ngoed punt, ik heb via mijn laptop de bestanden van de schijf over gezet naar mijn usb en vervolgens de setup proberen op te starten via de usb.\r\nwat dus wel lukte, na de setup gebruikt te hebben is het gelukt om de pc op te starten;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...