Ga naar inhoud

beeldscherm reageert niet


Aanbevolen berichten

Ik heb een HP Pavillion PC met een 24 inch beeldscherm van Samsung. Verder gebruik ik een draadloze muis en toetsenbord van HP. Sinds een dag krijg ik geen of nauwelijks beeld terwijl de computer wel aanstaat. Voorheen kon ik het beeldscherm d.m.v. een muisbeweging of het indrukken van een toets uit de slaapstand halen. Wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn?. Het besturingssysteem is Windows 7 home premium.
Link naar reactie
Ook nu ik de computer afsluit en opnieuw opstart reageert het beeldscherm niet direct. Na lang rommelen met de muis springt het scherm weer aan en kan ik weer met de PC werken. Na bijvoorbeeld een kwartier of net zolang ik de schermbeveiliging via energiebeheer opnieuw heb ingesteld, houd ik hetzelfde probleem.\r\nDe batterijen van muis en toetsenbord heb ik overigens reeds door nieuwe vervangen, dus dat is het probleem niet.
Link naar reactie
hoe staat je energiebeheer ingesteld?\nmisschien gaat na dezelfde tijd als dat je beeldscherm op slaapstand staat, je harde schijf ook in een slaapstand. dan kan het wel even duren voordat je weer kan werken. dit kan ook betekenen dat je pc eventueel in slaapstand komt.\nga naar start en typ in de balk energiebeheer in en stel daar precies in wat je wilt.\nkies bv voor actief schema gebalanceerd en let ook even op geavanceerde instellingen bij dit schema.\nsucces.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...