Ga naar inhoud
  • 0

Malwarebytes


Anoniem2

Vraag

Malwarebytes \r\n\r\nLas met enige verbazing het antwoord van de Faqman over\r\nMalwarebytes.\r\nGebruik dit progje al enige jaren samen met Microsoft\r\nSecurity Essentials. Gaat volgens mij prima samen.\r\n\r\nLees hier maar eens: [url]http://www.idealsoftware.nl/MBAM/[/url]\r\n\r\nOf Google op Malwarebytes.\r\n\r\nGroetjes,\r\n\r\nMorgen75.
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
Het voordeel van Malewarebytes is dat het goed draait naast de eventueel al geïnstalleerde av\'s. Dit is een van de redeneren dat bij de behandeling van mogelijke besmettingen op een computer Malewarebytes als een van de eerste tools wordt geadviseerd. Ook ik maak in dit soort situaties altijd eerst gebruik van het programma.\nDaarbij heb ik nog nooit van iemand gehoord over het niet goed samen gaan.\nMochten er meer vragen zijn, stel deze dan gerust op oa [url=http://www.mivercon.be/forum/][b]Mivercon.be[/b][/url]. Hier zit Malewarebytes Corporation is oa en actieve klant van [url=www.mivercon.be][b]Mivercon[/b][/url]. Hier zullen ze zeker je alle informatie kunnen geven.
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=Anacho;604143]\nDe FAQman moet eens op een bijspijker cursus[/QUOTE]\n \nDat mag hij zeker :D\n \nMalwarebyte\'s Anti-Malware is ten eerste geen anti-virus programma.\nHet is ontwikkeld om de dingen te detecteren die juist niet door de meeste anti-virus programma\'s worden gedetecteerd en daarom ook in combinatie met andere anti-virus programma\'s te gebruiken.\n \nHet aanbevelen van MSE is ook niet zo\'n goed idee. Dan mag \'t gratis zijn en je merkt er niet veel van als \'t eenmaal is geïnstalleerd, het programma doet ook niet zoveel qua bescherming.\n \nAlle andere bekende anti-virus programma\'s, en ook een paar minder bekende programma\'s, bieden een [URL=\"http://malwareresearchgroup.com/malware-tests/flash-test-results/\"]betere bescherming[/URL] dan MSE.\n\nAls ik [I]moest[/I] kiezen tussen Malwarebytes\' Anti-Malware en Microsoft Security Essentials, dan koos ik toch echt niet voor Microsoft Security Essentials.
Link naar reactie
  • 0
dutch-online,\n\nAls jij zo eigenwijs ben om op MSE te vertrouwen moet je dat natuurlijk helemaal zelf weten.\n\nMaar ga aub niet vertellen dat MSE een optimale bescherming biedt.\nMalwarebytes Anti-Malware zal een systeem echt beter beschermen tegen malware dan MSE dat ooit zal doen.\nEn zoals ik al eerder schreef, zo\'n beetje elk ander anti-virus programma biedt een betere bescherming dan MSE.
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=Joman;604241] \nEn bij een ander topic zag ik Ctrl-Alt-Delete ook al uit zijn slof schieten!::p[/QUOTE]\n \nTja, ik kan er gewoon niet tegen als er verkeerde informatie wordt gepost.\n\nAls iemand nu zegt: \"Ik vind programma X beter dan programma Y\", of \"ik gebruik liever programma A dan programma B\" dan zal dat mij verder een zorg zijn. Dat is geen informatie, dat is slechts een mening.\n\nMaar als iemand nu zegt: \"Programma X [I]is[/I] beter dan programma Y\", of \"programma A [I]is[/I] beter dan programma B\" terwijl dat aantoonbaar niet het geval is, dan wil ik dat graag even rechtzetten. \n \n \n*zoekt slof weer op*
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=dutch-online;604251]Maar nog steeds kun je Mbam en MSE niet tegenover elkaar zetten.\r\nDus ik adviseer ook MSE als virusscanner en Mbam alleen bij verdachte zaken.;):o:)[/QUOTE]\r\nJuist wel, MBAM is een aanvullende \'malwarescanner\' die je prima naast een regulier \'Antivirus\' of \'Internet Security\' pakket kunt gebruiken, net zoals b.v EAM (Emsisoft Anti-Malware) die uiteraard ook geheel stand-alone gebruikt kan worden als primaire security software maar dat terzijde.\r\n\r\nMBAM-pro heeft IP-protection & malware execution prevention en deze twee zijn een waardevolle toevoeging bij MSE en andere gratis AV\'s\r\n\r\nLees ook het volgende bij: [url]http://www.idealsoftware.nl/MBAM/[/url]\r\n[QUOTE]Dit programma is géén vervanging van je huidige PC beveiliging, het is een aanvulling.[/QUOTE]\r\n\r\n[B][URL=\"http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?f=232&t=5495\"]Antivirus & Antimalware software [Veelgestelde vragen][/URL][/B]
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=dutch-online;604277]Toch kan ik de redenatie van de Faqman wel begrijpen.[/quote] :-#\r\n[QUOTE=dutch-online;604277]Beter 1 permanent werkende virusscanner , als 1 wie je af en toe inschakeld.[/quote]\r\n1.) MBAM is geen \'virusscanner\' zoals eerder al is vermeld maar een aanvullende malwarescanner.\r\n2.) Er zijn twee versies, de gratis versie die geen real-time bescherming biedt en alleen te gebruiken is als on-demand malwarescanner.\r\nDe betaalde versie biedt echter wel real-time bescherming doormiddel van IP-protection en Malware execution prevention zoals ik in [I]post #19[/I] al aangaf.\r\n[QUOTE][QUOTE=dutch-online;604251]Maar nog steeds kun je Mbam en MSE niet tegenover elkaar zetten.\r\nDus ik adviseer ook MSE als virusscanner en Mbam alleen bij verdachte zaken.;):o:)[/QUOTE]\r\nJuist wel, MBAM is een aanvullende \'malwarescanner\' die je prima naast een regulier \'Antivirus\' of \'Internet Security\' pakket kunt gebruiken, net zoals b.v EAM (Emsisoft Anti-Malware) die uiteraard ook geheel stand-alone gebruikt kan worden als primaire security software maar dat terzijde.\r\n\r\nMBAM-pro heeft IP-protection & malware execution prevention en deze twee zijn een waardevolle toevoeging bij MSE en andere gratis AV\'s\r\n\r\nLees ook het volgende bij: [url]http://www.idealsoftware.nl/MBAM/[/url]\r\n[QUOTE]Dit programma is géén vervanging van je huidige PC beveiliging, het is een aanvulling.[/QUOTE]\r\n\r\n[B][URL=\"http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?f=232&t=5495\"]Antivirus & Antimalware software [Veelgestelde vragen][/URL][/B] [/QUOTE]
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=dutch-online;604277]Toch kan ik de redenatie van de Faqman wel begrijpen.\n \nBeter 1 permanent werkende virusscanner , als 1 wie je af en toe inschakeld.\n[/QUOTE]\n \nDat was niet het antwoord van de FAQMAN. En dit topic gaat nu juist over het antwoord dat werd gegeven door de FAQMAN.\n \nDe FAQMAN antwoordde dat MSE + MBAM niet tegelijk kunnen worden gebruikt.\n \nDat antwoord is niet correct. \n \nMBAM kan in combinatie met [B]elke[/B] AV worden gebruikt. Zowel de gratis versie om een on-demand scan uit te voeren als de betaalde versie met realtime beveiliging.\n \n \nDat jij persoonlijk MSE beter vindt dan MBAM is prima. Wanneer je je meer verdiept in de hele anti-malware wereld en ook meer weet over de programma\'s en de capaciteiten van die programma\'s dan zal die mening wel veranderen. Zo niet, dan heb je je niet [I]echt[/I] verdiept in deze materie.\n \n \n*Even voor de duidelijkheid: ik gebruik beide producten niet voor realtime beveiliging. Ben niet zo\'n \"wat ik gebruik is het beste\" type, die je meestal in dit soort discussies aantreft. Maar ben wel al vele jaren zeer actief in de anti-malware wereld en weet er echt wel het een en ander vanaf.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...