Ga naar inhoud

eigen gebrandde dvd's niet lekker op bose 123


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb het volgende probleem: Mijn bose set speelt de laatste tijd zelf gebrande dvd\'s niet lekker af, het beeld staat even stil, of hij zegt foute indeling, dezelfde dvd doet het wel op een andere dvd speler, Koopdvd\'s speelt hij goed af, en ook eerder gebrandde dvd\'s (ik gebruik platinum) Ik heb al een ander merk geprobeerd (verbatim) zelde euvel. Nu vandaag een ander brandprogramma gebruikt n.l. cd burnerXP.se ipv oneclickprodvd wat ik eerst gebruikte voor video TS bestanden. De allereerste dvd die ik brandde met dit programma gaf gelijk \"foute indeling\" dus dat begon goed.\r\nHeb nu wel zo\'n beetje alle opties gehad. Het lijkt wel of de bose met de indeling moeite heeft, of is kritische dan een gewone dvd speler. Bose zelf zegt dat koop dvd\'s anders gebrand worden met diepere \"putje\"s\"\" maar dat hij zelf gemaakte dvd\'s moet aankunnen (dat was tot voor kort ook zo). Wie weet oplossing?
Link naar reactie
Het is altijd lastig om te bepalen wat in zo\'n geval de oorzaak is. Is het de brander in je pc, die iets minder zijn werk doet. \nOf is het de Bose lezer die langzaam aan iets minder \"scherp\" gaat lezen.\nAls je nog een andere dvd brander beschikbaar heb in een pc/laptop, brandt daar dan met hetzelfde programma en dezelfde snelheid, dezelfde data op en kijk hoe die Bose dat vindt. Gaat dat wel goed, dan weet je, dat je pc brander het aan het opgeven is. \nGaat dat ook niet goed in de Bose, dan zal daar de lezer wat minder van geworden zijn.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...