Ga naar inhoud

Alles in 1 pakket KPN


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb eens teruggerekend wat ik per maand precies kwijt ben aan telefoon + internet + tv en daar schrok ik best wel van. Dat moet goedkoper kunnen denk ik.\r\n\r\nDit is de situatie:\r\n- ISDN-centrale met 2 nummers (KPN). 1 Telefoonaansluiting is aangesloten bij een persoonlijke alarmcentrale (als je binnen in huis onwel wordt / valt kun je op een knopje drukken);\r\n- ADSL (KPN): op 3 computers;\r\n- 3 tv\'s via standaard kabel-aansluiting van UPC.\r\n\r\nIk denk dat het het makkelijkste is om een pakket van KPN te nemen (daar ben ik voor veel diensten al klant van zoals je kunt zien). En het gaat mij ook niet om de bodemprijs voor een pakket.\r\n\r\n- Kan ik met bovenstaande gegevens overstappen op KPN alles-in-1 \"standaard\" / \"premium\"?;\r\n- Indien ik bovenstaand pakket kies, ben ik dan verplicht om op elke tv via de decoder te kijken? Of kan ik op bijvoorbeeld de slaapkamer-tv nog via de standaard kabel kijken (huidige situatie)?;\r\n- Is nummerbehoud mogelijk?;\r\n- Kan ik -als ik tv kijk via de decoder- mijn huidige harddiskrecorder blijven gebruiken? Of heeft KPN daar een beveiliging voor ingebouwd? Ik weet dat je voor Digitenne een andere recorder moet kopen.
Link naar reactie
[quote]- ISDN-centrale met 2 nummers (KPN). 1 Telefoonaansluiting is aangesloten bij een persoonlijke alarmcentrale (als je binnen in huis onwel wordt / valt kun je op een knopje drukken)[/quote]\n\nen hier stopte ik met lezen. Het is af te raden om dit soort systemen via VOIP (=het telefoongedeelte van de bundel) te doen. Ik zou eerst eens contact opnemen met de helpdesk van de alarm dienst, wat zij aanraden. Zie ook:\n\n[url]http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/14047[/url]\n\n(beveiligings alarmen werken op het zelfde principe als persoonlijke alarm systemen)
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;602739]Vroeger was er niet wat anders , daarom zitten nog veel mensen bij kpn[/QUOTE]\r\n\r\nMoeten ze overstappen, doe ik bijvoorbeeld ook elk jaar met mijn zorgverzekering :) Scheelt zomaar weer een paar honderd en dat allemaal op jaarbasis...\r\n\r\nIk heb zelf Ziggo 120Mb en ben er persoonlijk meer dan tevreden over.\r\n\r\nHawkens
Link naar reactie
JWgroen zoekt geen i-net met een snelheid van 120 Mb. Hij wil weten of een totaal pakket niet goedkoper is.\nNou dat is het. \nGa naar een KPN winkel met al je vragen en luister goed naar de antwoorden. \nProbleem kan zijn dat persoonlijk waarschuwing systeem, maar mogelijk hebben ze daar intussen ook een oplossing voor.\nIk heb beginners aan een pakket geholpen voor nog geen 55 euro per maand. TV 50 zenders, telefoon (een deel gratis bellen) en 8Mb internet. Ik ga dan gewoon even mee naar de kpn winkel. \nMaar informeer ook bij UPC om daar alles over te brengen, met antwoorden en oplossingen voor alle vragen.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;602759]JWgroen zoekt geen i-net met een snelheid van 120 Mb[/QUOTE]\r\n\r\nIk zei ook dat ik die had, hoeft hij ook niet te nemen.\r\n\r\n[QUOTE=Niekie30;602759]Hij wil 55 euro per maand en 8Mb internet[/QUOTE]\r\n\r\nFf serieus, € 55,- euro met een 8Mb verbinding? En dit ook nog aanmoedigen? Ik zei al, of je moet van je geld af willen..\r\n\r\nIk betaal (kan ook bijna bij UPC) voor mijn 120Mb € 67,- euro, incl catv, vaste telefoon en DTV.\r\n\r\nNou kan niet iedereen Ziggo krijgen of UPC, dat is wel pech hebben helaas...
Link naar reactie
[QUOTE=Hawkens;602767]\r\n\r\nFf serieus, € 55,- euro met een 8Mb verbinding? En dit ook nog aanmoedigen? Ik zei al, of je moet van je geld af willen..\r\n\r\nIk betaal (kan ook bijna bij UPC) voor mijn 120Mb € 67,- euro, incl catv, vaste telefoon en DTV.\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nIk tikte ook nog: [QUOTE]Maar informeer ook bij UPC om daar alles over te brengen, met antwoorden en oplossingen voor alle vragen.[/QUOTE]\r\n\r\nEn bel je voor die 67 euro ook alle nummers inclusief 06 gratis dag en nacht.? \r\nIk bedoel alle abo\'s lijken uiteindelijk min of meer op elkaar, omdat ze elkaar scherp in de gaten houden.\r\n\r\nNou dacht ik één ding wel te weten en dat is dat zo\'n waarschuwingsysteem tot nog toe alleen via koper werkte en niet via coax. Dus misschien zit JWGroen wel vast een een kpn lijn provider.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;602789]Ik tikte ook nog: \n\nEn bel je voor die 67 euro ook alle nummers inclusief 06 gratis dag en nacht.?[/QUOTE]\n\nNee. Wel gratis naar Ziggo abonnees.\n\n[QUOTE=Niekie30;602789]Nou dacht ik één ding wel te weten en dat is dat zo\'n waarschuwingsysteem tot nog toe alleen via koper werkte en niet via coax. Dus misschien zit JWGroen wel vast een een kpn lijn provider[/QUOTE]\n\n[url]http://pluspuntzandvoort.nl/dienstverlening/alarmering[/url]\n\nIk ben het met je eens dat het erg dicht bij elkaar komt met de verschillende abonnementen, maar Ziggo is het goedkoopst en dan komt UPC. KPN en Caiway zijn duur en niet aantrekkelijk is mijn mening. Maar helaas zijn er mensen in Nederland die aan KPN of Caiway vast zitten!
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;602769]..................\nMoeten ze overstappen, doe ik bijvoorbeeld ook elk jaar met mijn zorgverzekering Scheelt zomaar weer een paar honderd en dat allemaal op jaarbasis...\n\nDat moet je eens proberen als je lichamelijk klachten hebt , dan piep je wel anders.:o\n\nZolang je niets mankeert kun je dat mischien wel doen.[/QUOTE]\n\n[B]Acceptatieplicht zorgverzekeraar[/B]\n\n [QUOTE]Zorgverzekeraars zijn verplicht zijn [URL=\"http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/zorgverzekering/vraag-en-antwoord/wat-is-de-zorgverzekering.html\"]iedereen tegen een vaste premie voor een basisverzekering te accepteren[/URL]. Ze mogen geen hogere premie vragen aan bijvoorbeeld zieken of ouderen. Het is niet verplicht om het basispakket en de aanvullende verzekering bij dezelfde verzekeraar af te sluiten.[/QUOTE]
Link naar reactie
[QUOTE=jwgroen;602917]Ik ga eerst contact opnemen met de aanbieder van de persoonlijke beveiliging. Kijken wat die voor antwoord / oplossing hebben.[/QUOTE]\n \nDie beveiliging zal gewoon werken ,,alleen ,je loopt het risico als er een storing is bij de provider dat ook je telefoon er uit ligt en je beveiligingssyteem ook niet werkt ,zo ook met een stroom storing.\nEen echte vaste telefoonlijn werkte altijd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...