Ga naar inhoud

muziektitels sorteren


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Mijn gedownloade muziek stond alfabetisch gesorteerd op artiest en titel. Op onverklaarbare wijze zijn alle tracks in mappen geplaatst met de artiestennaam.\r\nAls ik nu op zoek ben naar een titel moet ik telkens alle mappen openen om een titel te vinden. Soms zijn het van een artiest zelfs meerdere mappen, dus zoek je rot.\r\nHoe kan ik dit weer terug zetten in de alfabetische volgorde artiest - titel zonder mappen.
Link naar reactie
Is vrij simpel op te lossen: \n\nmaak een mapje aan op je externe hardisk: bijvoorbeeld \"mappen\" \n\nverplaats alle artiesten folders naar de \"mappen\" folder. \nopen de folder \"mappen\". In de zoekbox rechtsboven tik je in \" *.* \" zonder haakjes!, en druk op enter. De computer geeft nu een lijst met alle bestanden en mappen. (zet de view even op \"lijst\" en sorteer op type). Selecteer de muziek bestanden, rechtsklik en kies knippen. \nga naar de root van de harddisk,, en kies plakken. \n\nGooi de folder \"mappen\" weg\n\nKlaar.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...