Ga naar inhoud

Wat voor laptop moet ik nemen?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\n\nIk ga volgend jaar een modeopleiding doen en daarvoor heb ik een nieuwe laptop nodig, omdat die wat ik nu heb toch al aan vervanging toe is en ik moet hem dan elke dag meenemen en dat gaat nu niet echt lukken met mijn 18\'\' scherm. Ik heb bepaalde designprogramma\'s nodig die ik er dan op moet zetten, en ik moet ook met Photoshop werken. Ik moet een snelle processor hebben en hoge MPI-scores op gebied van internet, studie&werk en het zou ook leuk zijn als ik er games op kan doen zoals Skyrim enzo. Liefst geen heel kleintje, ik heb liever wat meer gewicht in m\'n tas dan zo\'n irritante kleine laptop haha.\nIk heb dus echt geen flauw idee waar ik op moet letten, ik heb al verschillende webshops af zitten speuren maar al die termen zeggen me gewoon niks. En ik weet ook niet wat wel/niet goede merken zijn dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen.\nOhja, mijn maximale budget is 1500 euro, maar het liefst zo ver mogelijk daaronder natuurlijk.\n\nGroetjes,\nMonique
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...